Stevitski
Legacy Member
Beste,
Ik verkoop/ruil hierbij mijn Lego star wars 2! Ik heb het gekregen. Het was gloednieuw, was nog SEALED. Ik heb er misschien 10 minuten mee gespeeld.
Minimum verkoopprijs: 25 excl.
Ruilen: Ja, noem meer op éh, ik zal wel zien wat er uit de bus komt.
Officiële website: Klik mij
Ik had dit graag zo snel mogelijk afgehandeld gezien.
Mvg Steve
Ik verkoop/ruil hierbij mijn Lego star wars 2! Ik heb het gekregen. Het was gloednieuw, was nog SEALED. Ik heb er misschien 10 minuten mee gespeeld.
Minimum verkoopprijs: 25 excl.
Ruilen: Ja, noem meer op éh, ik zal wel zien wat er uit de bus komt.
Officiële website: Klik mij
Ik had dit graag zo snel mogelijk afgehandeld gezien.
Mvg Steve