Berepoot
Legacy Member
ik verkoop men ps2+1officiele controller van sony zelf+1 draadloze controller van logitech+ 1 controller met draad+ 2 memorycards+ eye-toycam+ socom headset+ het dvd-setje (=dvd kaske+ontvanger)+ achteraan reeds het netwerkbakje op de ps2 zelf om online te gaan.
dit zijn fotos van de games:
en ik doe er ook nog gran turismo 4, canis canem edit (=Bully), singstar (zonder micro's; 1micro is kapot en vriend van me had zelfde probleem en heeft de andere micro al over gekocht), fight night round 2 en eye-toy kinetic.
dit volledige pakket zou ik voor €300 willen wegdoen het zijn 38 spellekes die je erbij krijgt dus als je rekent aan €7,5 per game kom je op 285€ dus is de ps2 met al de extras erbij voor slechts €15. Dus lijkt me een redelijke deal.
Ik verkoop niets apart. Het pakket moet in zijn geheel weg en enkel komen afhalen of ergens afspreken.
dit zijn fotos van de games:
en ik doe er ook nog gran turismo 4, canis canem edit (=Bully), singstar (zonder micro's; 1micro is kapot en vriend van me had zelfde probleem en heeft de andere micro al over gekocht), fight night round 2 en eye-toy kinetic.
dit volledige pakket zou ik voor €300 willen wegdoen het zijn 38 spellekes die je erbij krijgt dus als je rekent aan €7,5 per game kom je op 285€ dus is de ps2 met al de extras erbij voor slechts €15. Dus lijkt me een redelijke deal.
Ik verkoop niets apart. Het pakket moet in zijn geheel weg en enkel komen afhalen of ergens afspreken.