Archief - [PS2] [TK] PS2,2cord.controllers,8MB,Remote,Buzzers,Cam

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SpYdR0

Legacy Member
Te koop wegens te weinig tijd om ervan gebruik te maken:

- PSTWO Black (dus de slimline versie) in nieuwstaat
- DVD remote
- Webcam (eyetoy webcam)
- Buzzers (buzz quiz)
- 8MB Memorycard (zwart)
- 2 X Logitech Cordless Precision controllers (incl batterijen) + 2 ontvangertjes uiteraard
- 1 nog verpakte originele dual shock controller (die zat er bij)
- speciale euro av+svideo/audio kabel (dus zowel de brede euro av aansluiting als de cinch aansluiting mogelijk)
- stroomadaptor

Games:

- Buzz The Music Quiz
- Buzz The Big Quiz
- Eyetoy Play 1
- Eyetoy Play 2
- Gran Turismo 3 A-Spec
- MX vs. ATV Unleashed
- Spartan Total Warrior
- The Simpsons Road Rage
- Tony Hawk's Pro Skater 3

Totale nieuwprijs : +/- 471.5 (zal er niet ver naast zijn, huidige prijzen van bol.com en die is super goedkoop)

Liefst alles samen weg!
Liefst ook afgehaald! (Londerzeel, kan eventueel gebracht worden Dendermonde/Aalst/Londerzeel in deze regio)

EDIT: nog vergeten factuur is aanwezig (bol.com) aankoopdatum 05-02-2006

minimumprijs : 200€
meeneemprijs : 250€

staat ook op Tones : http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?p=537484#537484
staat ook op Lotverkopen : http://lotverkopen.be/viewtopic.php?p=61392#61392

BiZi

Legacy Member
Doos van de PS2, Buzz etc. aanwezig?

Je komt toevallig niet soms in Antwerpen? :)

mvg

SpYdR0

Legacy Member
yep alles nog in originele doos

antwerpen is mogelijk eventueel als ik der een uitstapke van maak ofzo (waar juist ?)

Goofus

Legacy Member
Ik ben al lang op zoek naar THPS3, dus je zou me een groot plezier doen als je die apart wegdoet. Ik snap wel dat een pakketbod voorrang krijgt, maar ik zou toch graag 10 euro inc willen bieden voor:
- SpYdRO als die er apart vanaf wil of als de evt. pakketkoper THPS3 toch niet perse moet hebben
- de evt. pakketkoper als die, na het kopen van het pakket, van THPS3 vanaf wilt

grtz

BiZi

Legacy Member
Ik bied 175 geleverd te antwerpen (wanneer mogelijk, moet niet vor direct zijn als U dat beter past) voor alles ZONDER THPS3

Ik bezit deze al in mijn collectie, dus Goofus mag deze gerust hebben.

175 is dan meteen ook mijn max. bod

mvg

Goofus

Legacy Member
Bedankt Bizi :)

@ SpYdRO: Als deze regeling ok is voor jou, stuur me dan maar een pm voor verdere afhandeling (ik ga er wel van uit dat het spel - zowel doosje, boekje als dvd - in perfecte staat zijn)

grtz

SpYdR0

Legacy Member
mkay, ik zal het dan zo regelen.
Ik heb ni veel tijd dus dat werkt dan in jullie voordeel :p

ik pm voor afhandeling.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan