Archief - [PS2] TE koop + 4 spellen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

globidude

Legacy Member
Het is een dikke ps2 console.
je krijgt:
- 2 controllers
- 1 memory card (8mb)
- Aansluitingskabels
- Een opslagdoos voor spellen
- 1 draadloze afstandbediening

Spellen:
- men in Black 2: alien escape
- Tom Clancy's splinter cell chaos theory
- TimeSplitters 2
- jak and daxter: the precursor Legacy

Er wordt enkel geboden op het hele pakket, tenzij het voordeliger is voor mij om apart te verkopen. Ik mag van de verkoop afzien indien de prijs niet hoog genoeg is.

Risika

Legacy Member
Heel zeker dat je Jak niet alleen wil verkopen? Ik kom 'm wel halen, ben ook van Brecht, dus. bod: 10 euro

Duc1n0

Legacy Member
- Ps2 Console
- 1 controller
- 1 memory card (8mb)
- Aansluitingskabels

Hoeveel wil je hier inclu voor ?

globidude

Legacy Member
@ Duc1no euh 50 euro plus de verzending dan, weet niet hoeveel da da is! Moeste in antwerpen komen kan ik het brengen :)
@ Fro Fro boden op het geheel gaan voor.

linux

Legacy Member
Het is een dikke ps2 console.
je krijgt:
- 2 controllers
- 1 memory card (8mb)
- Aansluitingskabels
- 1 draadloze afstandbediening

50 euro exclusief
liefst snelle afhandeling

globidude

Legacy Member
Er komen normaal gezien vandaag mensen zien en als die hem niet kopen en ik tegen morgenavond geen beter bod heb dan is hij van u!

linux

Legacy Member
ok, gelieve dat dan ook wel in uw beginpost te noteren dat je ook buiten het forum verkoopt want nu heb ik dus geen kans om over te bieden he ...

linux

Legacy Member
en is hij al verkocht?
als hij nog niet verkocht is wordt mijn bod van 50 excl voor volgende items aanvaardt?

Het is een dikke ps2 console.
je krijgt:
- 2 controllers
- 1 memory card (8mb)
- Aansluitingskabels
- 1 draadloze afstandbediening

groeten,

Linus

globidude

Legacy Member
Die mensen hebben 60 euro geboden mr zijn nog niet zeker ofda ze hem gaan nemen, mr als jij zegt van ik geef er ook 60 euro voor dan is hem voor u want gij waart eerst om te te bieden.

globidude

Legacy Member
Ik heb vandaag van iemand anders een bod gekregen van 75 euro op de console + 1 spel. Als er geen andere boden binnekomen dan verkoop ik hem vnv.

globidude

Legacy Member
Sorry dan, ik ga hem dan verkopen aan degene die 75 heeft geboden.
THread mag gesloten worden.

globidude

Legacy Member
Nee sorry tis makkelijker voor mij om hem ineens helemaal te verkopen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan