wardkennes zei:
Goofus... effe OT maar ge geeft teveel hij vraagt maar 8,75.

Erm, hij vraagt 70 euro in pakket, dat is iets anders dan 8,75 per spel + dan is er nog niets gezegd over verzenden enzo. :doh:
Hou je interessante opmerkingen in het vervolg dus voor jezelf ipv iemand anders zijn topic te beginnen spammen met onzin
Zalig Pasen allemaal

, maar nu terug on topic misschien?