Archief - [PS2] ruilen of kopen van PS2, PS1 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

eikelpower

Legacy Member
Yep, te ruilen of te kopen, het is maar wat je het liefste wil.

Eerst eens de waren uitstallen met de meeneemprijzen:

PS2:

devil may cry 2 : €10
alone in the dark (the new nightmare): €10
transworld surf: €10
gladius: € 15
secret weapons over normandy: €12.5
turok: evolution: € 10
legion:the legend of excalibur: €15
star wars the clone wars: €10
dead to rights: €10

PS1:
fear effect: € 10
tenchu stealth assassins: €8
amerzone:€7
urban chaos:€8

prijzen zijn exlcusief verzendingskosten.


MAAR...je kan dus ook ruilen e!!
enkel games van PS2 die ik graag zou hebben:
timesplitters 1,2 of 3...
black
jurassic park

je kan vb drie spelletjes kiezen voor 1 top aanbod....

ik ben ook zot van NES games...
dus stel maar voor:
enkele favorieten:
castlevania 2 en 3,
metal gear 1 en 2
robocop 1, 2 en 3
en ja, ook de serie van megaman...die zijn best leuk..

stel dus maar voor e!

BiZi

Legacy Member
devil may cry2 + clone wars tegen een nieuwe godfather?

Mvg

eikelpower

Legacy Member
@beenhesp: oke, maar dan zonder verzendingskosten inbegrepen e. Als je akkoord bent post dan een PM.(als je het komt halen valt die kost weg nat
uurlijk).

@zelda rulezz:sorry, maar er zitten geen NES dingen tussen e.

@Bizi: kga gaan voor het bod van beenhesp, godfather kan me net niet genoeg boeien.

BiZi

Legacy Member
Ok No prob :)

Ik heb mss nog iets voor je. Ik heb hier 25tal nes games liggen. Groot deel NTSC. Nu een groot deel van de cartridges zijn willen niet werken. Er steken een paar toppers tussen ala Metroid, Snakes Revenge etc. Maar ik heb geen 1 werkende NES atm. om ze te testen (wel 8 kapotte !!) Maw. ik kan er eigenlijk niets voor, aangezien ik er vanuit ga dat ze kapot zijn...

Mss interesse om iets te ruilen?

eikelpower

Legacy Member
mja dat is wel klote, zo al die spellen en geen enkel die je weet of die werkt.
Ik heb thuis een werkende NES staan, als je kan, altijd welkom om die spellen eens te testen,want metroid en snakes revenge klinken wel als muziek in de oren. Laat iets weten als je dit ziet zitten.

BiZi

Legacy Member
Mja ik heb zelden tijd. Ik wil ze best versturen. Kost mij iets van een 8 euro ongeveer. Als je er een paar PS2 spellen voor in ruil hebt, wil ik dat mss wel doen...

eikelpower

Legacy Member
mja, tis tempting zu, maar als ik niet zeker weet of die spellen werken dan is het nogal tricky e. Als ze dan niet werken zit ik er mee. als ik van mening verander stuur ik je een PM.:)

eikelpower

Legacy Member
even een update want er zijn inmiddels twee spellen verkocht, volgende lijst is nog beschikbaar:

PS2:
transworld surf: €10
gladius: € 15
secret weapons over normandy: €12.5
turok: evolution: € 7.5
legion:the legend of excalibur: €12.5
star wars the clone wars: €10
dead to rights: €10

PS1:
fear effect: € 10
tenchu stealth assassins: €8
amerzone:€6
urban chaos:€8

prijzen zijn exlcusief verzendingskosten.


MAAR...je kan dus ook ruilen e!!
enkel games van PS2 die ik graag zou hebben:
timesplitters 1,2 of 3...
black
soul calibur 3


je kan vb paar spelletjes kiezen voor 1 top aanbod....

ik ben ook zot van NES games...
dus stel maar voor:
enkele favorieten:
castlevania 2 en 3,
metal gear 1 en 2
robocop 1, 2 en 3
en ja, ook de serie van megaman...die zijn best leuk..


stel dus maar voor e!
__________________
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan