Archief - [PS2] [PSX][DS][Xbox] Hoopje games tk/tr

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

escenceboy

Legacy Member
PS2:
-Tomb Raider Legend
-Fifa Street 2
-Knights Of The Temple 2
-King Kong Collector's Edition
-X-Men Legends 2: Rise Of Apocalypse
-Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown


PSX:
-Final Fantasy Anthology in goede staat
-Final Fantasy VI in goede staat
-Final Fantasy VIII platinum in goede staat
-Vagrant Story doosje wat kapot ma perfect speelbaar

DS:
-Lost Magic
-New Super Mario Bros
-Dragon Ball Z Supersonic Warriors 2

Xbox:
-Ghost Recon Island Thunder



gelieve exclusief te bieden
boden die mij niet aanstaan dat zal ik wel zeggen
ik vergelijk met prijzen op sites van frs en bartsmit
ruilen kan (eventueel voor meerdere games), stel maar voor wat je hebt zolang het voor PC - PS2 - DS - GBA is, en dit zijn de belangrijkste games die ik zoek, maar alle voorstellen zijn welkom
wil ook wel de hele hoop ruilen tegen een x360 of wii met game:p
eventueel met opleg langs mijn kant

PS2:
-Need For Speed Carbon CE
-Devil May Cry 3 Special Edition

Mao Tse Tung

Legacy Member
En alweer een nieuwe thread met dezelfde games zie ik ...

Ben je nog steeds even duur? Cause if you are I'm not even gonna bother trying ...

escenceboy

Legacy Member
Mao Tse Tung zei:
En alweer een nieuwe thread met dezelfde games zie ik ...

Ben je nog steeds even duur? Cause if you are I'm not even gonna bother trying ...

duur?
staat erbij waarmee ik vergelijk he
kunt altijd proberen, aangezien ik nu geld nodig heb zulle ze sneller weg mogen
btw kheb gereport
met uw commentaar dat nerges voor nodig is

Mao Tse Tung

Legacy Member
escenceboy zei:
duur?
staat erbij waarmee ik vergelijk he
kunt altijd proberen, aangezien ik nu geld nodig heb zulle ze sneller weg mogen
btw kheb gereport
met uw commentaar dat nerges voor nodig is

Waarom heb je me in godsnaam gereport?

Ten eerste wijs ik je er gewoon op dat het geen werk is om na je 3de up direct een nieuwe thread te posten met alweer dezelfde games. Zo omzeil je gewoon die 3 ups per thread-regel en dat is niet echt de bedoeling denk ik.

Ten tweede was mijn post ook geen off-topic omdat ik wilde weten of je heel erg hoge prijzen eindelijk wat verlaagd zijn. Ondertussen ken ik je prijzen al (dankzij al je vorige threads) en als de prijs niet gewijzigd is weet ik dat ik dus ook nu geen moeite moet doen om te bieden.

O ja en je hebt je report dus meteen terug ook.

escenceboy

Legacy Member
Mao Tse Tung zei:
Waarom heb je me in godsnaam gereport?

Ten eerste wijs ik je er gewoon op dat het geen werk is om na je 3de up direct een nieuwe thread te posten met alweer dezelfde games. Zo omzeil je gewoon die 3 ups per thread-regel en dat is niet echt de bedoeling denk ik.

Ten tweede was mijn post ook geen off-topic omdat ik wilde weten of je heel erg hoge prijzen eindelijk wat verlaagd zijn. Ondertussen ken ik je prijzen al (dankzij al je vorige threads) en als de prijs niet gewijzigd is weet ik dat ik dus ook nu geen moeite moet doen om te bieden.

O ja en je hebt je report dus meteen terug ook.


ik heb deze thread vandaag gestart omdat ik dacht dat we de 20e waren vandaag, en dan zat er 3 dagen tss
kzie net pas dat we de 19e zijn dus sry he
als ge dat dan toch wou weten kon ge evengoed een bod plaatsen en afwachten wat ik daarop zou zeggen, ipv onnodige commentaar te liggen geven dat ik te duur zou zijn, wat denk ik bs is
kzie niet in wrm ik op report zou moeten ma bon, kga der verder geen woorden aan vuil maken want anders heb ik weer ban aan mn been

tarske

Legacy Member
Beide reports ontvangen !
Ik ga jullie beide geen geen infractions geven maar geef jullie het volgende mee:
@ Mao Tse Tung:
Betreffende zijn prijzen wil ik geen commentaar,als je deze te duur of overpriced zou vinden dan verlaat je de thread zonder commentaar !
@ escenceboy:
Deze thread is idd te vroeg gestart dus ga ik deze sluiten en wacht je vanaf nu (vandaag) 3 dagen om een nieuwe thread hiervoor te openen.
Alsook als je zo snel op elkaar dezelfde thread aanmaakt is het aangewezen om uw vorige threads met idem verkoop te laten sluiten !
(Ik zal uw vorige thread ook sluiten nu maar hou hier in de toekomst rekening mee)
Greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan