Archief - [PS2] [PSX][DS][Xbox] Hoop games tk/tr

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

escenceboy

Legacy Member
PS2:
-Tomb Raider Legend
-Fifa Street 2
-Knights Of The Temple 2
-King Kong Collector's Edition
-X-Men Legends 2: Rise Of Apocalypse
-Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown


PSX:
-Final Fantasy Anthology in goede staat
-Final Fantasy VI in goede staat
-Final Fantasy VIII platinum in goede staat
-Vagrant Story doosje wat kapot ma perfect speelbaar

DS:
-Lost Magic
-New Super Mario Bros
-Dragon Ball Z Supersonic Warriors 2

Xbox:
-Ghost Recon Island Thunder



gelieve exclusief te bieden
boden die mij niet aanstaan dat zal ik wel zeggen
ik vergelijk met prijzen op sites van frs en bartsmit
ruilen kan (eventueel voor meerdere games), stel maar voor wat je hebt zolang het voor PC - PS2 - DS - GBA is, en dit zijn de belangrijkste games die ik zoek, maar alle voorstellen zijn welkom
wil ook wel de hele hoop ruilen tegen een x360 of wii met game
eventueel met opleg langs mijn kant

PS2:
-Need For Speed Carbon CE
-Devil May Cry 3 Special Edition

PC:
-Need For Speed Carbon CE

escenceboy

Legacy Member
*update*

Fifa 07 voor PS2 nu te ruil, ik ruil hem enkel tegen NFS Carbon CE op PS2
wil er gerust 5€ bij opleggen

Archangel_wes

Legacy Member
20€ voor FF VI?
goeie staat,geen krassen?

Zou mn eerste aankoop zijn hier :)
Dan zou'k alleen nog 3 en X-2 moeten van de singleplayer FF's, collection is dan volledig :)

escenceboy

Legacy Member
Archangel_wes zei:
20€ voor FF VI?
goeie staat,geen krassen?

Zou mn eerste aankoop zijn hier :)
Dan zou'k alleen nog 3 en X-2 moeten van de singleplayer FF's, collection is dan volledig :)

als dat excl is (dus 22,50€ inclusief verzending) is dat goed
klaat hem wel nog even openstaan, mss dat er hoger bod komt

escenceboy

Legacy Member
voor FF VI sluit ik dus vanavond om 23.59h af, aangezien archangel mij heeft gepmd dat em middagpost heeft :)

bod dus voorlopig op 22,50€ incl

escenceboy

Legacy Member
FF VI is voor archangel

u heeft pm;)


*update*
Yu-Gi-Oh Nightmare Troubadour toegevoegd aan lijstje DS-games :)

jeltex

Legacy Member
escenceboy zei:

Eigenlijk is dit al minstens je derde up maar soit, interesse in King Kong, X-Men Legends 2 en Vagrant Story hier.

Wat is je vraagprijs voor die 3 games, liefst prijs apart per game.

escenceboy

Legacy Member
jeltex zei:
Eigenlijk is dit al minstens je derde up maar soit, interesse in King Kong, X-Men Legends 2 en Vagrant Story hier.

Wat is je vraagprijs voor die 3 games, liefst prijs apart per game.

King Kong: min 18€ incl

X-Men: min 15€ incl

Vagrant Story: min 15€ incl (kweet dat doosje wa kapot is ma is een vrij zeldzame topper)

voor 47,50€ incl moogt ge ze allemaal hebben

indien niet akkoord zeg het me dan kunne we wel get regelen :)
en indien er dingen zijn die ge te ruil hebt moogt altijd voorstelle ;)

escenceboy

Legacy Member
White zei:
Hoeveel had je in gedachte voor de resterende FF's?

-Final Fantasy Anthology in goede staat
-Final Fantasy VIII platinum in goede staat

deze twee dus?

de FFA is een vrij zeldzame toptitel in zeer goede staat eigenlijk
en ik weet dat de 8 wat minder waard is door platinum
make me an offer I can't refuse;)

tarske

Legacy Member
Max 3 ups toegestaan dus bij deze closed !
Nu minstens 3 dagen wachten alvorens een nieuwe thread aan te maken !
Let erop in het vervolg want dit kost u infraction-punten !
Greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan