Hatchetman
Legacy Member
Verkoop dus een NTSC ps2 wat niet meer bolt.
Is mischien iets voor de handige harry.
Even uitleggen wat hij doet.
Als opstart stuurt hij me dadelijk naar het browser scherm ipv het spel heb ook al andere spellen getest.
Als je hem afzet en opendoet zie je de disc nog draaien dus dat werkt allemaal nog.
Volgens mij gewoon de lens wat vervangen moet worden.
Er is altijd gerookt in de kamer waar hij staat.
Doos,handleiding en de hele bazaar is er nog bij.
Gelieve excl te bieden.
Vragen shoot.
*edit* slimline ps2 2 jaar oud +-
Is mischien iets voor de handige harry.
Even uitleggen wat hij doet.
Als opstart stuurt hij me dadelijk naar het browser scherm ipv het spel heb ook al andere spellen getest.
Als je hem afzet en opendoet zie je de disc nog draaien dus dat werkt allemaal nog.
Volgens mij gewoon de lens wat vervangen moet worden.
Er is altijd gerookt in de kamer waar hij staat.
Doos,handleiding en de hele bazaar is er nog bij.
Gelieve excl te bieden.
Vragen shoot.
*edit* slimline ps2 2 jaar oud +-