Archief - [PS2] Console+Controller+Memorycard+Gran Tourismo 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kinkje

Legacy Member
Yo,

verkoop mijn ps2 console. Enkele maanden geleden in een opwelling gekocht om ff GT4 te kunnen spelen maar staat hier nu maar niks te doen dus wens ik deze van de hand te doen. Er is nog garantie op (heb factuur nog).

Dus:

- PS2-console (de kleine versie voor alle duidelijkheid)
- 1 controller
- 1 memorycard 8MB
- Gran Tourismo 4

Liefst alles in een keer.

Minimumprijs: €100
Meeneemprijs: €130

MVG

CuRv3

Legacy Member
bod van 50 euro incl. omdat ps2s in grotere pakketen ook voor 50/60 euro weggaan...sorry maar 100 euro ga je er niet voor krijgen.

kinkje

Legacy Member
had er toch graag nog 100 euro voor gehad
ps2 is amper gebruikt, in perfecte nieuwstaat dus

mythe

Legacy Member
CuRv3 zei:
bod van 50 euro incl. omdat ps2s in grotere pakketen ook voor 50/60 euro weggaan...sorry maar 100 euro ga je er niet voor krijgen.
Neen, ken de verkoper niet. Maar nieuw kost dit pakket nog 140 EUR. Dus vind ik jouw bod wat aan de lage kant.

Oude PS2's gaan hier nog buiten voor 60-70 EUR. Dus nieuwe, dunne PS2 met garantie en GT4 moet zeker voor meer kunnen buiten gaan hoor.

MATABARO

Legacy Member
kinkje zei:
Yo,

verkoop mijn ps2 console. Enkele maanden geleden in een opwelling gekocht om ff GT4 te kunnen spelen maar staat hier nu maar niks te doen dus wens ik deze van de hand te doen. Er is nog garantie op (heb factuur nog).

Dus:

- PS2-console (de kleine versie voor alle duidelijkheid)
- 1 controller
- 1 memorycard 8MB
- Gran Tourismo 4

Liefst alles in een keer.

Minimumprijs: €100
Meeneemprijs: €130

MVG


Doe je de controller apart weg?

kinkje

Legacy Member
Console verkopen zonder controller is ook maar dom vind ik, maar ik heb ook nog een originele controller van PS1 ligge die uiteraard ook werkt op PS2. Misschien heb je daar ook interesse in ?

MATABARO

Legacy Member
kinkje zei:
Console verkopen zonder controller is ook maar dom vind ik, maar ik heb ook nog een originele controller van PS1 ligge die uiteraard ook werkt op PS2. Misschien heb je daar ook interesse in ?

Neen, sorry. Die ps1 controllers werken niet met alle games op ps2, maar moest je toch beslissen om je ps2 controller weg te doen, dan mag je me gerust pm'n.

Grtz, matabaro
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan