Archief - [PS2] 4 games in goede staat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

D-Three

Legacy Member
Het gaat over:
- Driv3r
- Prince of Persia: The Two Thrones
- The Lord of the Rings: The Two Towers
- Hitman 2: Silent Assassin

Een vriend die niet echt vertrouwd is met kopen/verkopen via het internet, heeft mij gevraagd om deze games te koop te zetten. Hij had gedacht aan ongeveer € 10 per game excl. verzendkosten. Indien een ander voorstel (eventueel ruil) dan laat ik dat hem wel weten. De games zijn volledig en in goede staat.

Hatchetman

Legacy Member
Zin om pop te ruilen voor mgs subsistence?
Zit een online mode bij spel nooit gespeeld perfecte staat dus.

D-Three

Legacy Member
Ik heb het hem voorgesteld en hij ging het even bekijken omdat hij MGS niet zo goed kent. Maar hij ging het nog dit weekend laten weten. Van waar ben je?

vidiot

Legacy Member
Als Prince of Persia: The Two Thrones geen platinum versie is en in prima staat (cd, handl, ...) dan geef ik 10€ incl verzenden.

Grts

Hatchetman

Legacy Member
moest hij niet willen ruilen ga ik mss nog over het bod van vidiot indien geen platinum.
dus wacht even met sluiten nadat vidiot zijn vragen zijn beantwoord.

D-Three

Legacy Member
Hij heeft nog geen antwoord gegeven over die ruil maar had wel al aan mij te kennen gegeven dat "cash" voor ging ;)
Prince of Persia is geen platinum en in prima staat. Hij heeft foto's gemaakt maar ik had misschien beter gevraagd om er ook de boekjes en de schijfjes op te zetten. Maar ik ken hem zeer goed en het is een prima en rustige gast dus jullie moeten niks vrezen. En aangezien ik hier in zijn plaats verkoop, sta ik dus ook voor hem in.

- Driv3r
- Prince of Persia: The Two Thrones
- The Lord of the Rings: The Two Towers
- Hitman 2: Silent Assassin is een platinum-versie

Goofus

Legacy Member
Ik geef 10 euro incl voor The Lord of the Rings: The Two Towers. Laat maar iets weten via pm als je vriend akkoord is.

Grtz

D-Three

Legacy Member
Goed, ik heb het hem gevraagd. Zijn voorkeur gaat toch uit naar de ruil. Dan heeft hij meteen ook iets nieuws om uit te proberen ;)
10 incl. voor Lord of the Rings vind hij nog iets te weinig. Hij wil nog wat wachten.

Goofus

Legacy Member
Ok, geen probleem, dan zoek ik nog wel wat verder :) - mijn bod geldt voorlopig nog, maar dan wel onder voorbehoud.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan