Ingis
Legacy Member
Hey,
Door onfortuinlijke speling van het lot heb ik nu een 2de papermario tyd in mijn bezit. Deze is in zeer goed staat.
Het spel gaat ofwel weg tegen cash ofwel tegen retro stuf.
- Alle boden gebeuren exclusief (inclusief wordt genegeerd)
- offtopic = report
- geen minimum of meeneemprijs.
- staat op kapaza
- afhaling kan in Gent (Ledeberg), Kortrijk Station, Zwalm (weekend only).
- verzenden wel degelijk mogelijk. Maar kosten zijn voor koper.
mvg ingis & ikaryas
Door onfortuinlijke speling van het lot heb ik nu een 2de papermario tyd in mijn bezit. Deze is in zeer goed staat.
Het spel gaat ofwel weg tegen cash ofwel tegen retro stuf.
- Alle boden gebeuren exclusief (inclusief wordt genegeerd)
- offtopic = report
- geen minimum of meeneemprijs.
- staat op kapaza
- afhaling kan in Gent (Ledeberg), Kortrijk Station, Zwalm (weekend only).
- verzenden wel degelijk mogelijk. Maar kosten zijn voor koper.
mvg ingis & ikaryas
toch een beetje weinig niet. Spel is in nieuwstaat en is zo goed als niet meer te vinden. + 1 van de beste spellen op de "plots nogal dood verklaarde bijna nergens nog iets meer van te vinden gamecube 
