Archief - [GC] [TK]GC games (waaronder zeldzame)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yurf

Legacy Member
Wegens plaatstekort en geminderde interesse doe ik een aantal games weg voor GameCube. Ik verkies deze games te verzenden, betaling gebeurt dan via overschrijving. Afhaling bij me thuis (Gent) is eventueel ook mogelijk.

Alle games zijn volledig (met als uitzondering de Nintendo VIP-codes) en in prima staat. Gelieve te bieden inclusief verzendingskosten. Van zodra een bod me aanstaat is het verkocht, dus geen meeneemprijzen en ook geen afsluitingsdatum. Gelieve geen belachelijke boden (bijv. 5 euro inc.) te plaatsen. :)

Hier is de lijst:

Beyond Good & Evil
Eternal Darkness: Sanity's Requiem - VERKOCHT
Final Fantasy Crystal Chronicles (enkel het spel, maar speelbaar zonder GBA-kabel in singleplayer)
Geist
Metroid Prime - VERKOCHT
Paper Mario: The Thousand-Year Door
Prince of Persia: Warrior Within
Super Mario Sunshine
Tales of Symphonia

Alle spellen zijn origineel (dus geen Player's Choice).

Alvast bedankt.

Cyanide

Legacy Member
Metroid Prime + Eternal Darkness: Sanity's Requiem = 15 euro inc

Yurf

Legacy Member
Cyanide zei:
Metroid Prime + Eternal Darkness: Sanity's Requiem = 15 euro inc

Voor 17 euro inc. mag je deze games hebben, PM me indien akkoord voor verdere afhandeling.:)

@Randii: te weinig, spel is zeldzaam, zou er graag 25 inc. voor hebben.

Voldur

Legacy Member
Prince of Persia: Warrior Within
Tales of Symphonia

€15 excl

(kom er desnoods vanavond nog achter gezien ik op mijn kot in gent zit)

Yurf

Legacy Member
Metroid Prime + Eternal Darkness zijn verkocht aan Cyanide.

@ Voldur: had graag 20 euro gehad, want Tales of Symphonia vind je niet gemakkelijk (ben trouwens vnv niet thuis ;)).

Yurf

Legacy Member
Voldur zei:
€17 (gezien ik der zelf nog achterkom ;-)

Ik had het dus over 20 om af te halen, lager ga ik niet. Ik reken 5 euro vr Prince of Persia en 15 vr Tales of Symphonia (wat vrij weinig is).:) Lager kan ik niet gaan vr beide. :)

Nariwari

Legacy Member
Yurf zei:
Voor 17 euro inc. mag je deze games hebben, PM me indien akkoord voor verdere afhandeling.:)

@Randii: te weinig, spel is zeldzaam, zou er graag 25 inc. voor hebben.

Zo zeldzaam is da spel niet, hoor. Online is het makkelijk te vinden, maar ik heb geen creditcard enzo... :(

Dus finale bod van 20incl. En anders nog veel succes, natuurlijk. :)

Yurf

Legacy Member
Randii zei:
Zo zeldzaam is da spel niet, hoor. Online is het makkelijk te vinden, maar ik heb geen creditcard enzo... :(

Dus finale bod van 20incl. En anders nog veel succes, natuurlijk. :)

OK, Paper Mario is verkocht aan Randii.

Deze blijven nog over:


Beyond Good & Evil
Final Fantasy Crystal Chronicles (enkel het spel, maar speelbaar zonder GBA-kabel in singleplayer)
Geist
Prince of Persia: Warrior Within
Super Mario Sunshine
Tales of Symphonia

Voldur

Legacy Member
ok 20 voor prince of persia en tales of symphinia
mo dan wel ergens afspreken int centrum van gent ?

NotoriousP

Legacy Member
Fuck te laat voor paper mario, kakstudies.

Tales of symphonia + Beyond good and evil.

20incl, indien in goede staat met boekje enal.

Yurf

Legacy Member
@ Voldur: 20 euro vr PoP en Tales of Symphonia is goed. Ik verstuur zo meteen een PM om af te spreken.

@ NotoriousP: Tales of Symphonia gaat naar Voldur, omdat die eerst reageerde. Als je wil kan je nog een apart bod geven op Beyond Good & Evil.

@ Kristof: 10 euro inc. voor Geist is goed. Ik verstuur zo meteen een PM.

Schieten nog over:


Beyond Good & Evil
Final Fantasy Crystal Chronicles (enkel het spel, maar speelbaar zonder GBA-kabel in singleplayer)
Super Mario Sunshine

Fanatix

Legacy Member
Yurf zei:
@ Voldur: 20 euro vr PoP en Tales of Symphonia is goed. Ik verstuur zo meteen een PM om af te spreken.

@ NotoriousP: Tales of Symphonia gaat naar Voldur, omdat die eerst reageerde. Als je wil kan je nog een apart bod geven op Beyond Good & Evil.

@ Kristof: 10 euro inc. voor Geist is goed. Ik verstuur zo meteen een PM.

Schieten nog over:


Beyond Good & Evil
Final Fantasy Crystal Chronicles (enkel het spel, maar speelbaar zonder GBA-kabel in singleplayer)
Super Mario Sunshine


Hoeveel voor FF en beyond good and evil? Prijzen appart en tesamen aub ;)

Yurf

Legacy Member
Fanatix zei:
Hoeveel voor FF en beyond good and evil? Prijzen appart en tesamen aub ;)

FF: Crystal Chronicles - 12 inc.
Beyond Good & Evil - 10 inc.
FF + Beyond Good & Evil - 18 inc.

Indien akkoord, PM me maar.;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan