ENERGIE03
Legacy Member
[GC]
[TK]
Ja ik ben een Gamecube van een vriend aan het verkopen dus zet ik het hier ook ...
hier is wat hij wil verkopen :
- Zwarte Gamecube
- 2 zwarte controllers eentje heeft klein deffect ... L3 wijkt af naar rechts
- Need for speed underground
- Mariokart double dash
- FIFA 2004
bieden maar !
graag alles samen de deur uit omdat hij niet wil achterblijven met een spel ofzo.
geen memorycard bij ... kapot.
[PS2]
[TK/TR]
ja nogmaals deze nieuwe headset die ik wegdoe , ruil of verkoop.
- Logitech Headset 10EUR min. 15EUR richtprijs 20EUR meeneemprijs
[PSP]
[TR]
ik heb 2 spellen voor PSP ze mogen beide weg tegen één spel die ik graag heb
of tegen 2 andere spellen
- F1 Grand Prix
- NBA Live 2006
[TK]
Ja ik ben een Gamecube van een vriend aan het verkopen dus zet ik het hier ook ...
hier is wat hij wil verkopen :
- Zwarte Gamecube
- 2 zwarte controllers eentje heeft klein deffect ... L3 wijkt af naar rechts
- Need for speed underground
- Mariokart double dash
- FIFA 2004
bieden maar !
graag alles samen de deur uit omdat hij niet wil achterblijven met een spel ofzo.
geen memorycard bij ... kapot.
[PS2]
[TK/TR]
ja nogmaals deze nieuwe headset die ik wegdoe , ruil of verkoop.
- Logitech Headset 10EUR min. 15EUR richtprijs 20EUR meeneemprijs
[PSP]
[TR]
ik heb 2 spellen voor PSP ze mogen beide weg tegen één spel die ik graag heb
of tegen 2 andere spellen
- F1 Grand Prix
- NBA Live 2006

. K'ga ze niet alledrie kopen. En twordt hier moeilijk te kiezen welke console ik ga nemen ^^.