Archief - [GC] [PS2][PSP] console , games , accessoires , ..

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ENERGIE03

Legacy Member
[GC]
[TK]

Ja ik ben een Gamecube van een vriend aan het verkopen dus zet ik het hier ook ...
hier is wat hij wil verkopen :

- Zwarte Gamecube
- 2 zwarte controllers eentje heeft klein deffect ... L3 wijkt af naar rechts
- Need for speed underground
- Mariokart double dash
- FIFA 2004

bieden maar !
graag alles samen de deur uit omdat hij niet wil achterblijven met een spel ofzo.
geen memorycard bij ... kapot.

[PS2]
[TK/TR]


ja nogmaals deze nieuwe headset die ik wegdoe , ruil of verkoop.

- Logitech Headset 10EUR min. 15EUR richtprijs 20EUR meeneemprijs

[PSP]
[TR]


ik heb 2 spellen voor PSP ze mogen beide weg tegen één spel die ik graag heb
of tegen 2 andere spellen

- F1 Grand Prix
- NBA Live 2006

birdhouse85

Legacy Member
10 euro incl voor mariokart

laat me iets weten ( liefst vlug )

ENERGIE03

Legacy Member
liever alles samen
ik zie die jongen morgen dan vraag ik het
rond 16u heb je een antwoord

birdhouse85

Legacy Member
ik denk dat alles samen zeer moeilijk zal worden, maar vraag het hem eens voor mariokart apart :)

ENERGIE03

Legacy Member
Vergeten erbij te typen
de PSP spellen mogen ook weg voor geld

F1 Grand Prix nieuw 25-30euro splinternieuw bij mij 10EUR min 15EUR richtprijs 17EUR meeneem

NBA Live nog maar 2x gespeelt dus ook nieuw : 10EUR min 15EUR meeneem

ENERGIE03

Legacy Member
birdhouse85 zei:
ik denk dat alles samen zeer moeilijk zal worden, maar vraag het hem eens voor mariokart apart :)

owja , sorry hij wil liever niets appart weg
voor Gamecube alles samen
rest mag apart weg

ENERGIE03

Legacy Member
Socom voor PSP staat nu ook op de TK/TR lijstje
reden : uitgespeeld
zonder headset
TR tegen andere PSP spel(len) of min 25euro

QplQyer

Legacy Member
Moest hij toch later beslissen voor die GC-spellen apart te verkopen:
MK: DD & NFSU: 25 inc.

ENERGIE03

Legacy Member
QplQyer zei:
Moest hij toch later beslissen voor die GC-spellen apart te verkopen:
MK: DD & NFSU: 25 inc.

voor 25excl. heb je een deal ... dus 27euro incl.

ENERGIE03

Legacy Member
ENERGIE03 zei:
Vergeten erbij te typen
de PSP spellen mogen ook weg voor geld

F1 Grand Prix nieuw 25-30euro splinternieuw bij mij 10EUR min 15EUR richtprijs 17EUR meeneem

NBA Live nog maar 2x gespeelt dus ook nieuw : 10EUR min 15EUR meeneem

vernieuwing :

- Socom(zonder headset ) pas gekocht maar niet echt mijn ding min. 25EUR richtprijs 30EUR meeneem 35EUR
het is zonder headset

- NBA Live 2006 min 10EUR Meeneem 12,5EUR

- F1 Grand Prix 10EUR min 15EUR richtprijs 17EUR meeneem

P.S :OOK ALLES TE RUIL

mythe

Legacy Member
Jah, maar heb al bod onder voorbehoud bij een Xbox geplaatst :p. K'ga ze niet alledrie kopen. En twordt hier moeilijk te kiezen welke console ik ga nemen ^^.

ENERGIE03

Legacy Member
hmmph hij wil 50-60 euros voor de GC ( 2controllers incl.)
en uhm QplQyer echt sorry voor het laten wachten maar ik ga het nu posten want als ik op die jongen moet wachten :s
maandag verstuur ik het en dinsdag heb je het of woensdag
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan