Archief - [GC] Nintendo GameCube + games etc. te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DreamTime

Legacy Member
Nintendo Gamecube te koop

- Zwarte GameCube console
- 4 originele Nintendo controllers (2x zwart, 2x paars)
- 8MB originele Nintendo Memory Card
- Alle benodigde kabels + originele verpakking

- 12 games:

--- Final Fantasy - Crystal Chronicles
--- The Legend of Zelda - The Wind Waker (Limited Edition --> incl. 2de cd met Ocarina Of Time)
--- Pokémon Colloseum (incl. "Pokémon Box" + kabel* om aan gba te koppelen voor Ruby/Sapphire)
--- James Bond 007 - Nightfire
--- Mortal Kombat - Deadly Alliance
--- Resident Evil
--- Tom Clancy's Ghost Recon
--- Medal Of Honor - Frontline
--- Legends Of Wrestling II
--- Star Wars Rogue Squadron III - Rebel Strike
--- Star Wars - Bounty Hunter
--- Star Wars Jedi Knight II - Jedi Outcast

De games zijn uiteraard originele games, met hun originele doosje en boekje(s)..

* De kabel voor je GBA aan de GameCube te koppelen heb ik 2 jaar geleden uitgeleend aan een vriend (vermits ik geen GBA heb), maar normaal gezien kan ik deze wel terugkrijgen, indien hij hem nog heeft, uiteraard :-)


'k verkoop hem simpelweg omdat ik er zelden op gespeeld heb wegens tijdgebrek..

Heb niet echt een idee wat ik hier precies voor wil/kan vragen qua prijs, dus je mag gewoon beginnen bieden vanaf 75 EUR. Ik sluit het topic over 5 dagen, hoogste bieder wint dan.


Regio = Heusden-Zolder, kan gratis geleverd worden binnen een straal van ~30km

Voldur

Legacy Member
The Legend of Zelda - The Wind Waker (Limited Edition --> incl. 2de cd met Ocarina Of Time)
€20

DreamTime

Legacy Member
Voldur zei:
The Legend of Zelda - The Wind Waker (Limited Edition --> incl. 2de cd met Ocarina Of Time)
€20

mooi bod, ga ik zeker rekening mee houden, maar ik wacht echter nog even af op eventuele kopers voor het totaalpakket

BiZi

Legacy Member
95 indien je tot Antwerpen kan komen

gelieve hier op te reageren aub :)

DreamTime

Legacy Member
BiZi zei:
95 indien je tot Antwerpen kan komen

gelieve hier op te reageren aub :)

is geen slecht bod.. tot antwerpen komen kost me wel gauw 15-20 EUR aan naft.. en over het reageren, in de post staat dat ik biedingen toesta voor 5 dagen lang, kan vervroegd worden maar wil toch graag even zien of ik er nog meer kan uithalen :-)

je bod is alleszins genoteerd, en mits geen verdere reacties in de komende 2 dagen, aanvaard ik je bod :-)

BiZi

Legacy Member
Hmz ik tel 2 * deadly alliance in de lijst, klopt dit?
is de console nog met doos?

mvg

DreamTime

Legacy Member
BiZi zei:
Hmz ik tel 2 * deadly alliance in de lijst, klopt dit?
is de console nog met doos?

mvg

Dat klopt, MK-DA stond dubbel en 'k was Legends Of Wrestling II vergeten.. is inmiddels aangepast..

en zoals in de topic staat, de doos is erbij

enkel de doosjes van de afzonderlijk gekochte gamepads heb ik niet meer.....

Voldur

Legacy Member
€14 alleen voor 2de cd met Ocarina Of Time (van zelda)
anders €22 voor zelda TWW + bonusdisc

DreamTime

Legacy Member
Om 22u vanavond aanvaard ik het hoogste bod. (voorlopig BiZi)

Bellerophon

Legacy Member
Is deze nog te koop? --- Star Wars Rogue Squadron III - Rebel Strike

DreamTime

Legacy Member
Bellerophon zei:
Is deze nog te koop? --- Star Wars Rogue Squadron III - Rebel Strike

Neen sorry, ik heb het totaalpakket verkocht aan BiZi. Deze thread mag dus afgesloten worden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan