BE_Dark Mugge
Legacy Member
joo
heb hier nog een gba sp liggen waar ik toch niet meer op speeln, dus verkoop ik deze maar. gekocht in juli 2004 met games mario kart en pokémon fire red met draadloze connecter.
opsturen kan (met kosten voor koper) maar afhalen natuurlijk altijd beter é.
bied maar, indien te laag doe ik hem niet weg.
grtz
heb hier nog een gba sp liggen waar ik toch niet meer op speeln, dus verkoop ik deze maar. gekocht in juli 2004 met games mario kart en pokémon fire red met draadloze connecter.
opsturen kan (met kosten voor koper) maar afhalen natuurlijk altijd beter é.
bied maar, indien te laag doe ik hem niet weg.
grtz