psycho_256
Legacy Member
heb heir nog een oude gameboy gevonden ( den allerleerste) met 3 games
warialand, tetris 2, en een vechtspelleke
aangezien deze hier maar in de weg liggen op zolder mogen ze weg voor
20€
heb ook nog gloednieuwe ds liggen met een game
ds lite wit + new super mario bros
meeneemprijs 160€
geen offtopic wil enkel biedingen zien
warialand, tetris 2, en een vechtspelleke
aangezien deze hier maar in de weg liggen op zolder mogen ze weg voor
20€
heb ook nog gloednieuwe ds liggen met een game
ds lite wit + new super mario bros
meeneemprijs 160€
geen offtopic wil enkel biedingen zien