Archief - [GB] GameBoy, 12 spelletjes en een Link Cable

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

truifel

Legacy Member
hallo,

Ik ben van plan mijn oude game-boy, wat spelletjes en mijn Link Cable te verkopen:

  1. Mijn Gameboy:
  2. Mijn Spelletjes:

    Sommige boekjes (vb da van Pokémon Blue en Zelda) zijn een beetje beschadigd, maar de inhoud van het boekje niet. Het is dus enkel de voorkant die zo is.
  3. Mijn Link Cable:

Op het prijsschattingsforum zeide ze dat ik 50 EUR kon krijgen ervoor. Liefst iemand uit de buurt van kortrijk, waardoor we kunnen afspreken in kortrijk of ergens daar dichtbij (doenbaar met de fiets). In de buurt van wetteren mag ook wel. Met de post mag ook wel, maar liever een van de voorgaande.

Mvg,
Truifel

edit: Tamagotchi in besprekingfase :)

zelda rulezz

Legacy Member
ik bied 6,5€ inc op tamagatchi of wil ruilen tegen gamecube game madden 2003 (liefst gewoon met de post want ik heb niet echt tijd om af te spreken enz..

truifel

Legacy Member
zelda rulezz zei:
ik bied 6,5€ inc op tamagatchi of wil ruilen tegen gamecube game madden 2003 (liefst gewoon met de post want ik heb niet echt tijd om af te spreken enz..

check pm :)

Cerv.Be

Legacy Member
hoeveel voor de Pokémon games?

kan ook ruilen tegen Animal Crossing voor de GC

truifel

Legacy Member
IceMaN.* zei:
hoeveel voor de Pokémon games?

kan ook ruilen tegen Animal Crossing voor de GC

3 games. Laten we 15 euro exclu zeggen? (prijs te onderhandelen)

ps: sorry voor late reactie maar kwas nie thuis :)

Cerv.Be

Legacy Member
truifel zei:
3 games. Laten we 15 euro exclu zeggen? (prijs te onderhandelen)

ps: sorry voor late reactie maar kwas nie thuis :)

verkocht, pm me!

EDIT: sorry net gemerkt dat mijn gameboy niet meer werkt, dus moet ik afzien van de verkoop. Gameboy games zouden beter werken op nintendo DS :(

truifel

Legacy Member
IceMaN.* zei:
verkocht, pm me!

EDIT: sorry net gemerkt dat mijn gameboy niet meer werkt, dus moet ik afzien van de verkoop. Gameboy games zouden beter werken op nintendo DS :(

kheb ook een game-boy te koop. Geïnteresseerd? :D

drefo

Legacy Member
Is alles boxed ?
Anders wil ik er misschien omkomen naar Wetteren voor 30 euro :).

Waar en wanneer kunnen we afspreken ?

truifel

Legacy Member
drefo zei:
Is alles boxed ?
Anders wil ik er misschien omkomen naar Wetteren voor 30 euro :).

Waar en wanneer kunnen we afspreken ?

kheb geen originele erpakking meer, maar alles zit wel in zo'n grijs doorzichtig beschermdoosje (het spelletje dus). Kwil et wel wa meer verpakken als u da aanspreekt :).

Maar ge biedt 30 euro voor alles ? (gameboy - spelletjes - link cable ?)

Tamagotchi is wss verkocht, ik wacht nog op de storting van die andere jongen

drefo

Legacy Member
Tamagotchi weg,dat is jammer.
Verlaag bieding naar 24 euro,die link cable moet ik er dan wel niet bijhebben horen.

truifel

Legacy Member
drefo zei:
Tamagotchi weg,dat is jammer.
Verlaag bieding naar 24 euro,die link cable moet ik er dan wel niet bijhebben horen.

24/12 = 2 euro per spelleke en een gameboy... Sorry, maar tamagotchi was zo mijn goedkoopste spel en ik krijg 5 euro exclusief...

drefo

Legacy Member
Het zijn nog maar 11 spelletjes hé!
Hoeveel wil je er dan nog voor krijgen zonder link cable ?

truifel

Legacy Member
drefo zei:
Het zijn nog maar 11 spelletjes hé!
Hoeveel wil je er dan nog voor krijgen zonder link cable ?

zeker een 40-tal euro's... Das minder dan 4 euro per spel eh en dan hebde er nog een gameboy bij. En als ge weet dak ze ooit heb aangekocht aan 1500fr/stuk. Oke, ik snap wel dat het oud is enzo maar minder dan 4 euro voor een spel is nu echt nie veel eh (denk ik). En zelda biedt 5 euro voor 1 spel, jammer genoeg moet hij maar 1 hebben :).

truifel

Legacy Member
Zelda verkocht aan warbringer. Geld is al gestort en vandaag opgestuurd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan