truifel
Legacy Member
hallo,
Ik ben van plan mijn oude game-boy, wat spelletjes en mijn Link Cable te verkopen:
Op het prijsschattingsforum zeide ze dat ik 50 EUR kon krijgen ervoor. Liefst iemand uit de buurt van kortrijk, waardoor we kunnen afspreken in kortrijk of ergens daar dichtbij (doenbaar met de fiets). In de buurt van wetteren mag ook wel. Met de post mag ook wel, maar liever een van de voorgaande.
Mvg,
Truifel
edit: Tamagotchi in besprekingfase
Ik ben van plan mijn oude game-boy, wat spelletjes en mijn Link Cable te verkopen:
- Mijn Gameboy:
- Mijn Spelletjes:
- Kuifje In Tibet
- Lucky Luke
- Mole Mania
- Mouse Trap Hotel
- Mystic Quest
- Pokémon Blue
- Pokémon Gold
- Pokémon Yellow
- Street Fighter II
- Super Mario Land
- Tamagotchi
- Zelda: Link's Awakening
Sommige boekjes (vb da van Pokémon Blue en Zelda) zijn een beetje beschadigd, maar de inhoud van het boekje niet. Het is dus enkel de voorkant die zo is.
- Mijn Link Cable:
Op het prijsschattingsforum zeide ze dat ik 50 EUR kon krijgen ervoor. Liefst iemand uit de buurt van kortrijk, waardoor we kunnen afspreken in kortrijk of ergens daar dichtbij (doenbaar met de fiets). In de buurt van wetteren mag ook wel. Met de post mag ook wel, maar liever een van de voorgaande.
Mvg,
Truifel
edit: Tamagotchi in besprekingfase


