Cycloon
Legacy Member
Ik wil deze 2 games ruilen tegen een andere DS game, met voorkeur tegen een andere toptitel.
Super Mario 64 is een titel die mij sterk intresseert, voor de rest moogt ge hier altijd titels zetten om te ruilen.
Afhalen kan in de omgeving van gent voor mensen die het niet vertrouwen.
Edit: Ik bedoel dan wel 1 tegen 1 mocht dat niet duidelijk overkomen
Super Mario 64 is een titel die mij sterk intresseert, voor de rest moogt ge hier altijd titels zetten om te ruilen.
Afhalen kan in de omgeving van gent voor mensen die het niet vertrouwen.
Edit: Ik bedoel dan wel 1 tegen 1 mocht dat niet duidelijk overkomen


)
ik heb een amerikaanse ds en kan gewoon europese spellen spelen