R!|)|)L3R
Legacy Member
Ik ruil/verkoop het spel Need for Speed: Underground 2 voor de Nintendo DS.
Het spel is slechts enkele malen gebruikt, ni echt m'n genre.
Het spel is te koop of te ruil tegen een ander DS spel of een Wii spel.
Het spel bevat origineel doosje + handleiding en is totaal onbeschadigd!!
Minimumprijs: €8 inclusief verzendkosten
Meeneemprijs: €11 inclusief verzendkosten
Veel geluk met het bieden
:applause:
Ik ben dus van Herenthout (Huirtuit is dialect voor Herenthout
)
Het spel is slechts enkele malen gebruikt, ni echt m'n genre.
Het spel is te koop of te ruil tegen een ander DS spel of een Wii spel.
Het spel bevat origineel doosje + handleiding en is totaal onbeschadigd!!
Minimumprijs: €8 inclusief verzendkosten
Meeneemprijs: €11 inclusief verzendkosten
Veel geluk met het bieden
:applause:Ik ben dus van Herenthout (Huirtuit is dialect voor Herenthout
)
