Amarilys
Legacy Member
Ik wil Nintendogs: Chihuahua ruilen tegen een ander spel of het eventueel verkopen.
Ruilen tegen: spelletjes à la Animal Crossing en The Sims2 (heb deze beide spellen, maar vind die zeer leuk), Brain Training, Yoshi's Island, Mario en Luigi, Happy Feet, Ice Age 2 (ev New Super Mario Bros) of een ander leuk spel. Ben ook op zoek naar The Urbz: Sims in the City, maar dan wel met een kleine opleg
Ruilen tegen: spelletjes à la Animal Crossing en The Sims2 (heb deze beide spellen, maar vind die zeer leuk), Brain Training, Yoshi's Island, Mario en Luigi, Happy Feet, Ice Age 2 (ev New Super Mario Bros) of een ander leuk spel. Ben ook op zoek naar The Urbz: Sims in the City, maar dan wel met een kleine opleg

