jelliuz
Legacy Member
Verkoop van Nintendo DS , simpelweg omdat ik er al een paar maand niet meer op speel. DS is nieuw !! Vorige was stuk, en kreeg een nieuwe van GAME-MANIA (garantie)
Nog jaar garantie op. Tot 6 april 2008
Nu enkel even op gespeeld om te testen (max. half uurtje)
incl :
Doos + aankoopbewijs
Orginele lader
USB-lader (10 euro winkelwaarde)
pennetje
Beschermetui met opbergplaats voor games (20eur in winkel dacht ik)
MarioKart (maart 2006)
Sonic DS ( mei 2006 )
Worms ( juli 2006 )
New Super Mario Bros ( augustus 2006 )
De aankoopdat van deze games staan erbij.
DS is dus NIEUW
Gelieve een bod te doen. Met een beetje geluk is hij van u. (ben nogal rap tevreden)
Ruilen? Stel maar voor
____________
(ben op zoek naar een logitech G25 , dit even terzijde, en dat we zo misschien aan een goede deal kunnen komen
)
Nog jaar garantie op. Tot 6 april 2008
Nu enkel even op gespeeld om te testen (max. half uurtje)
incl :
Doos + aankoopbewijs
Orginele lader
USB-lader (10 euro winkelwaarde)
pennetje
Beschermetui met opbergplaats voor games (20eur in winkel dacht ik)
MarioKart (maart 2006)
Sonic DS ( mei 2006 )
Worms ( juli 2006 )
New Super Mario Bros ( augustus 2006 )
De aankoopdat van deze games staan erbij.
DS is dus NIEUW
Gelieve een bod te doen. Met een beetje geluk is hij van u. (ben nogal rap tevreden)
Ruilen? Stel maar voor

____________
(ben op zoek naar een logitech G25 , dit even terzijde, en dat we zo misschien aan een goede deal kunnen komen
)