Hey, de spellen die ik heb zijn:
* Metroid Prime Hunters (Demo - DS)
* Tony Hawk's American Skateland (DS)
* Need for speed: Underground 2 (DS)
* Resident Evil: Deadly silence (DS)
* Tony Hawk's Underground 2 (GBA)
* Peter Pan: Return to Neverland (GBA)
Maar Tony Hawk's American Skateland en Resident Evil zijn al onder voorbehoud voor een ruil. Is er een spel dat u interesseert? Indien American Skateland of Resident Evil, hou ik u zeker op de hoogte, want indien het niet geruild is, wil ik zeker ruilen tegen Super Mario 64 DS