Messias.
Legacy Member
In perfecte staat, amper op gespeeld. Ik doe hem weg omdat ik er amper op speel en eigenlijk geen geld heb om spelletjes te kopen. :ironic: Er zit New Super Mario Bros is, tof spel wel. Zit ook nog zo ne voucher bij voor VIP ofzoiets. Nog een ganse tijd carry-in garantie bij Game Mania + standaard garantie van Nintendo zelf.
Meeneemprijs is 120 EUR met verzendingskosten inbegrepen. Ik doe hem nie weg voor minder dan 100 EUR. Afhalen is ook een mogelijkheid streek Dendermonde. Alles natuurlijk bespreekbaar.
Ik behoud mij ook het recht om deze veiling in te trekken als er te laag geboden wordt. Als ge meer wilt weten, shoot.
Meeneemprijs is 120 EUR met verzendingskosten inbegrepen. Ik doe hem nie weg voor minder dan 100 EUR. Afhalen is ook een mogelijkheid streek Dendermonde. Alles natuurlijk bespreekbaar.
Ik behoud mij ook het recht om deze veiling in te trekken als er te laag geboden wordt. Als ge meer wilt weten, shoot.
