Djack
Legacy Member
Ik verkoop mijn DS omdat ik er simpelweg niet op speel. Zonder nadenken gekocht, als hij 10 keer heeft opgestaan is het veel ... DS verkeerd dus in nieuwstaat. Door een opruiming ben ik dus wel de verpakking van de DS kwijt ...
Heb dus nog de console zelf + oplader en boekjes die erbij zaten. Ben dus
ook niet meer in het bezit van de factuur. Maar kan die wel opvragen via
mijne maat die in de winkel werkt waar ik hem heb aangekocht. Hij is momenteel
wel op verlof, ik meld dit maar al even op voorhand
. Indien je de factuur echt
wilt kan ik je die eventueel een poosje later bezorgen. De DS is aangekocht in Juni 2006.
Volgende 3 games zitten er bij:
Super Mario 64 DS
Nintendogs: Daschhund & friends
Mario & Luigi : Partners in Time
Ik verzend NIET! Enkel afhaling dus.
Meeneemprijs = 175 €
Alles is in ZEER goede staat
Greetz, Djack
Heb dus nog de console zelf + oplader en boekjes die erbij zaten. Ben dus
ook niet meer in het bezit van de factuur. Maar kan die wel opvragen via
mijne maat die in de winkel werkt waar ik hem heb aangekocht. Hij is momenteel
wel op verlof, ik meld dit maar al even op voorhand
. Indien je de factuur echtwilt kan ik je die eventueel een poosje later bezorgen. De DS is aangekocht in Juni 2006.
Volgende 3 games zitten er bij:
Super Mario 64 DS
Nintendogs: Daschhund & friends
Mario & Luigi : Partners in Time
Ik verzend NIET! Enkel afhaling dus.
Meeneemprijs = 175 €
Alles is in ZEER goede staat
Greetz, Djack
. Khad u der in den tijd trouwens nog voor gepm'ed, maar nooit antwoord gehad
. Als ge wilt klappen we der is over op msn ?
die games die erbij zitten interesseren mij gene zak