Archief - [DS] [GBA] Veel spellekes te koop/te ruil

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Amarilys

Legacy Member
Ik verkoop of ruil:

* Pokemon Ruby Version (GBA)
* Tony Hawk's Underground 2 (GBA)
* Hamtaro Ham Ham Games (GBA)
* The Sims 2 (DS)
* Wario Ware Touched (DS)
* Animal Crossing (DS)
* Sprung (DS)

Tony Hawk's Underground 2 en Wario Ware Touched zijn zonder doosje, voor de rest is alles met doosje + handleiding.
Alles in perfecte staat

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik twijfel nog over enkele andere spellen, maar die wil ik enkel wegdoen als het bod me echt aanstaat. Dat zijn volgende spellen:

* Super Mario DS (DS)
* Age of Empires (DS)
* 42 Spelklassiekers (DS)
* Mario & Luigi: Partners in Time (DS)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ruilen tegen spellen die ik zoek of een bod dat me aanstaat op het hele pakket, gaat voor op losse verkoop

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Indien interesse om te ruilen, dit zijn games die ik zoek:
* Trauma Center: Under the knife
* Phoenix Wright: Justice for all
* Zoo Tycoon
* Harvest Moon
* Spongebob en de Krokante Krab
* Spongebob Super Wraaknemer
* New Super Mario Bros

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Liefst afhalen (Leuven of Brussel) eventueel kan opsturen ook, maar kosten zijn voor de koper.

Goofus

Legacy Member
* Animal Crossing (DS)

10 euro, ik kan afhalen in Leuven. Laat maar iets weten via pm als je akkoord gaat en wil afspreken.

Amarilys

Legacy Member
ik ga even afwachten op ruil of pakketprijs, maar vind het toch sowieso wel net iets te weinig

Drez

Legacy Member
eventueel interessen in èèn van de volgende spellen:
fifa 2007
fifa street 2
tenchu Dark secret

ik heb interesse in het volgende spel
Mario & Luigi: Partners in Time (DS)

Amarilys

Legacy Member
nope, sorry, ni echt voetbal-minded en tenchu heb ik al eens gehad.

Amarilys

Legacy Member
Animal Crossing via ander forum verkocht voor €20 incl, de rest nog steeds beschikbaar ;)

FLuoKaBouTeR

Legacy Member
Interesse in Wario Ware Touched (DS) & Mario & Luigi partners in time.
Hoeveel? :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan