sarah84
Legacy Member
hey, ik wil graag deze spelletjes ruilen of verkopen (liefst ruilen):
* Metroid Prime Hunters (Demo - DS)
* Tony Hawk's American Skateland (DS)
* Resident Evil: Deadly silence
* Need for speed: Underground 2 (DS)
* Tony Hawk's Underground 2 (GBA)
Ik wil eventueel meerdere games ruilen tegen een ander DS-spel uit het lijstje van spelletjes die ik zoek of een gelijkaardig spel.
De spelletjes verkoop ik tussen €7 en €15 (afhankelijk van welk spel)
De spelletjes zijn in zeer goede staat en van de DS-games heb ik de doosjes en de handleidingen nog.
Indien je enkele spelletjes zou kopen, kan er over de prijs nog gesproken worden.
Het GBA-spel kan eventueel ook geruild worden tegen een ander GBA-spel
De spelletjes die ik zoek zijn:
* New Super Mario Bros (DS) of Super Mario 64 DS (DS)
* Nintendogs (DS - gene chiwawa,voor de rest ist gelijk: liefst labrador of ne maltezer als da bestaat hihi
)
* The Sims (DS - gewone versie, pets,...)
* Mario en Luigi (DS)
* Happy Feet (DS)
* Ice Age 2 (DS)
* Een tennis-spel (DS - Liefst Topspin 2)
* ...
Mailen kan op [email protected]
Vele groetjes
* Metroid Prime Hunters (Demo - DS)
* Tony Hawk's American Skateland (DS)
* Resident Evil: Deadly silence
* Need for speed: Underground 2 (DS)
* Tony Hawk's Underground 2 (GBA)
Ik wil eventueel meerdere games ruilen tegen een ander DS-spel uit het lijstje van spelletjes die ik zoek of een gelijkaardig spel.
De spelletjes verkoop ik tussen €7 en €15 (afhankelijk van welk spel)
De spelletjes zijn in zeer goede staat en van de DS-games heb ik de doosjes en de handleidingen nog.
Indien je enkele spelletjes zou kopen, kan er over de prijs nog gesproken worden.
Het GBA-spel kan eventueel ook geruild worden tegen een ander GBA-spel
De spelletjes die ik zoek zijn:
* New Super Mario Bros (DS) of Super Mario 64 DS (DS)
* Nintendogs (DS - gene chiwawa,voor de rest ist gelijk: liefst labrador of ne maltezer als da bestaat hihi
)* The Sims (DS - gewone versie, pets,...)
* Mario en Luigi (DS)
* Happy Feet (DS)
* Ice Age 2 (DS)
* Een tennis-spel (DS - Liefst Topspin 2)
* ...
Mailen kan op [email protected]
Vele groetjes
