Archief - [DS] G6 lite + passcard 3 Te Koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

aanvaardhet

Legacy Member
Hoi,

ik wil onderstaand combo verkopen aangezien ik niet veel meer op m'n nintendo ds speel.

links met review:

G6 LITE:
http://gbatemp.net/index.php?showtopic=37100
http://gbatemp.net/index.php?showtopic=36554

PASSCARD 3:
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=7825

de behuizing van de G6 vertoont wat gebruikssporen (maar er worden nog 3 lege meegeleverd), en de usb-stick mist een hoekje, maar werkt nog perfect!

-aankoop dateert van half oktober 2006

-wordt enkel in één geheel verkocht

-staat ook op 2dehands.be

-startbod = 80 €

ik behoud mij het recht om ...


veel biedplezier!

rosero202

Legacy Member
hm ben mss geintresseerd maar is wat aan de dure kant heb een M3 Ds Simply gekocht en ging nog een pascard3 bestellen maar kan hem mss beter nieuw kopen?

Passcard3 kost 19,95
de M3 DS Simply veel geavanceerder en beter dan de oudere generaties kost maar 45€ dus als ge u prijs mss herziet dat ik ze wel overkoop (plus lichte schade die je er nog aan hebt ook)

aanvaardhet

Legacy Member
@ rosero202

Wel, daar ga ik toch voor passen. Kaartje is amper 4 maanden oud.
En wat versta je onder geavanceerder en beter dan oudere generaties?
de G6 speelt ook GBA roms af, en de M3 DS Simply (de naam zegt het zelf al :p) niet. Beide kaarten zijn ontwikkeld door hetzelfde team. Ik heb trouwens speciaal een kaart met intern geheugen gekocht omdat je dan de zekerheid hebt dat alle spellen vlot lopen. Bij kaartjes met removable media zoals de M3 DS Simply zit je nog met het probleem dat je een degelijke TF kaart moet kopen. En wat de schade betref, aan de hardware zelf scheelt niets!

rosero202

Legacy Member
DE M3 DS SImply heb je geen passcard meer voor nodig simpelweg drag and copy en meer is daar niet aan dus veel beter dan de oudere kaartjes waar nog software etc voor nodig is. In ieder geval geen probleem ben nog steeds geintresseerd maar nieuw is em nog steeds cheaper. (intern geheugen is ook maar beperkt trouwens en vertraging met een geheugen kaartje tot op heden niet meegemaakt met geen enkele rom trouwens)

Jeroen_HD

Legacy Member
werkt dat op de ds lite? en hoe werkt dat?
als je het hier niet mag uitleggen, leg het me dan uit op msn.

jeroeneke007 (at) hotmail (dot) com
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan