aanvaardhet
Legacy Member
Hoi,
ik wil onderstaand combo verkopen aangezien ik niet veel meer op m'n nintendo ds speel.
links met review:
G6 LITE:
http://gbatemp.net/index.php?showtopic=37100
http://gbatemp.net/index.php?showtopic=36554
PASSCARD 3:
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=7825
de behuizing van de G6 vertoont wat gebruikssporen (maar er worden nog 3 lege meegeleverd), en de usb-stick mist een hoekje, maar werkt nog perfect!
-aankoop dateert van half oktober 2006
-wordt enkel in één geheel verkocht
-staat ook op 2dehands.be
-startbod = 80 €
ik behoud mij het recht om ...
veel biedplezier!
ik wil onderstaand combo verkopen aangezien ik niet veel meer op m'n nintendo ds speel.
links met review:
G6 LITE:
http://gbatemp.net/index.php?showtopic=37100
http://gbatemp.net/index.php?showtopic=36554
PASSCARD 3:
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=7825
de behuizing van de G6 vertoont wat gebruikssporen (maar er worden nog 3 lege meegeleverd), en de usb-stick mist een hoekje, maar werkt nog perfect!
-aankoop dateert van half oktober 2006
-wordt enkel in één geheel verkocht
-staat ook op 2dehands.be
-startbod = 80 €
ik behoud mij het recht om ...
veel biedplezier!
) niet. Beide kaarten zijn ontwikkeld door hetzelfde team. Ik heb trouwens speciaal een kaart met intern geheugen gekocht omdat je dan de zekerheid hebt dat alle spellen vlot lopen. Bij kaartjes met removable media zoals de M3 DS Simply zit je nog met het probleem dat je een degelijke TF kaart moet kopen. En wat de schade betref, aan de hardware zelf scheelt niets!