Archief - [DS] Ds zilver, 7 Ds spelletjes, 1 Gba spel, etc..

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gloom

Legacy Member
Wegens tijdgebrek en deels ook interesse wil ik mijn Ds en toebehoren eventueel verkopen indien ik er een goed bod op krijg. Ik besef zeker dat tweedehands dingen geen winkelwaarde meer hebben, maar in totaal heeft dit alles mij toch iets over de 400 euro gekost dus daar wil ik dan graag nog wel iets van terug. Er is altijd voorzicht omgesprongen met al deze spullen.
Liefst verkoop ik alles tesamen.

Ik heb hier dus het volgende liggen:

-Originele Ds in het zilver, incl. originele doos en alle bijgeleverde accesoires.
Aangekocht op 06/01/2006 dus valt nog ander garantie. (In goede staat, heb altijd screen protector gebruikt dus krasvrij scherm.)

-Een draagtas van Nintendo met plaats voor lader, spelletjes, ds zelf...

-Stroomadapter voor in de wagen.

Ds spelletjes:
-Mario Kart Ds
-Super Mario 64 Ds
-New Super Mario Bros
-Advance Wars Ds
-Nintendogs (Chihuahua versie)
-Animal Crossing: Wild World
-Metroid Prime Hunters

Alle spelletjes incl. doosje, boekje, in nieuwe staat.

Gba spel:
-Golden Sun: The Lost Age


Fotos:
- http://users.telenet.be/gloom/buyensell/ds.jpg
- http://users.telenet.be/gloom/buyensell/etui.jpg

tanktic

Legacy Member
moest je toch apart verkopen hoeveel wil je dan voor deze
-Mario Kart Ds
-Super Mario 64 Ds
-New Super Mario Bros

Silverhawk

Legacy Member
Indien apart, hoeveel voor:
- Metroid Prime Hunters
- Advance Wars: Dual Strike
- Nintendogs

Gloom

Legacy Member
Ik denk dat met een beetje geduld en geluk ik gemakkelijk 150 euro voor de spelletjes alleen al zou kunnen krijgen, dus 150-160 in totaal is me wat te weinig. Aan de mensen die apart willen kopen, ik dacht aan een 20-25 euro voor een spel, dien met een deel tesamen kan er wel wat af. Toch wacht ik liever nog even of er niemand het totaalpakket wil.

Jeroen_HD

Legacy Member
golden sun voor gba en new super mario bros en mario 64 ds.

hoeveel vraag je voor deze 3?

Gloom

Legacy Member
@ Ich15, indien ik niet alles tesamen aan een schappelijke prijs kwijt geraak zal ik u contacteren

@ Kristof, bod genoteerd. Dit begint er al wat meer op te lijken.

Gloom

Legacy Member
Ik heb her en der al wat soortgelijke pakketten voor 250 enzo zien gaan dus ik zou graag nog even afwachten. Zou je hem graag snel hebben?

Tranceaddict

Legacy Member
Dearyth zei:
Ik heb her en der al wat soortgelijke pakketten voor 250 enzo zien gaan dus ik zou graag nog even afwachten. Zou je hem graag snel hebben?


nogal ja :) 'k denk da da vrij logisch eh, gij kunt blijven wachten voor een goei bod, ma ik moet ander kansen laten glippen.

Tranceaddict

Legacy Member
bij deze trek ik mijn bod in!
Ik begrijp uw PM-bericht wel, maar gij kunt blijven wachten, maar ik niet
nog veel succes
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan