Gloom
Legacy Member
Wegens tijdgebrek en deels ook interesse wil ik mijn Ds en toebehoren eventueel verkopen indien ik er een goed bod op krijg. Ik besef zeker dat tweedehands dingen geen winkelwaarde meer hebben, maar in totaal heeft dit alles mij toch iets over de 400 euro gekost dus daar wil ik dan graag nog wel iets van terug. Er is altijd voorzicht omgesprongen met al deze spullen.
Liefst verkoop ik alles tesamen.
Ik heb hier dus het volgende liggen:
-Originele Ds in het zilver, incl. originele doos en alle bijgeleverde accesoires.
Aangekocht op 06/01/2006 dus valt nog ander garantie. (In goede staat, heb altijd screen protector gebruikt dus krasvrij scherm.)
-Een draagtas van Nintendo met plaats voor lader, spelletjes, ds zelf...
-Stroomadapter voor in de wagen.
Ds spelletjes:
-Mario Kart Ds
-Super Mario 64 Ds
-New Super Mario Bros
-Advance Wars Ds
-Nintendogs (Chihuahua versie)
-Animal Crossing: Wild World
-Metroid Prime Hunters
Alle spelletjes incl. doosje, boekje, in nieuwe staat.
Gba spel:
-Golden Sun: The Lost Age
Fotos:
- http://users.telenet.be/gloom/buyensell/ds.jpg
- http://users.telenet.be/gloom/buyensell/etui.jpg
Liefst verkoop ik alles tesamen.
Ik heb hier dus het volgende liggen:
-Originele Ds in het zilver, incl. originele doos en alle bijgeleverde accesoires.
Aangekocht op 06/01/2006 dus valt nog ander garantie. (In goede staat, heb altijd screen protector gebruikt dus krasvrij scherm.)
-Een draagtas van Nintendo met plaats voor lader, spelletjes, ds zelf...
-Stroomadapter voor in de wagen.
Ds spelletjes:
-Mario Kart Ds
-Super Mario 64 Ds
-New Super Mario Bros
-Advance Wars Ds
-Nintendogs (Chihuahua versie)
-Animal Crossing: Wild World
-Metroid Prime Hunters
Alle spelletjes incl. doosje, boekje, in nieuwe staat.
Gba spel:
-Golden Sun: The Lost Age
Fotos:
- http://users.telenet.be/gloom/buyensell/ds.jpg
- http://users.telenet.be/gloom/buyensell/etui.jpg
'k denk da da vrij logisch eh, gij kunt blijven wachten voor een goei bod, ma ik moet ander kansen laten glippen.