Genesis
Legacy Member
Ik heb vorig weekend een Nintendo DS lite gewonnen op ESWC qualifier.
Deze staat dus te koop. Is volledig nieuw in verpakking. Ik heb ook een Gameloop abonnement dat ik hierbijgewonnen heb.
1 jaar kan je dus games bestellen spelen en terugsturen voor de voorniet
( taw 190€
Startbod : DS lite 90€
Startbod : Abonnement 20€
Starbod beide : 100€
meeneemprijs is enkel voor beide en is 130€ exlusief.
Ik ben van sint-niklaas btw
Deze staat dus te koop. Is volledig nieuw in verpakking. Ik heb ook een Gameloop abonnement dat ik hierbijgewonnen heb.
1 jaar kan je dus games bestellen spelen en terugsturen voor de voorniet

( taw 190€
Startbod : DS lite 90€
Startbod : Abonnement 20€
Starbod beide : 100€
meeneemprijs is enkel voor beide en is 130€ exlusief.
Ik ben van sint-niklaas btw
