Archief - [DS] DS + M3 perfect SD + EZ flash 2 + Super mario 64

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

OlivierOliOli

Legacy Member
te koop:

1. nintendo DS (eerste versie) met lichte gebruikssporen (wat krassen aan de buitenkant) + lader + stylus en thumbstrap + metroid hunters demo

(alles in oorspronkelijke doos)

2. super mario 64 voor ds (in doosje zonder manual)

3. EZ-flash 2 GBA backup cartridge

4. M3 perfect sd backup cartridge en movie player + passkey

Bieden op het geheel of op de onderdelen.
Elk bod zal in overweging genomen worden maar indien geen iets of wat acceptable eindbod word bereikt behoud ik me het recht van de verkoop af te zien...

OlivierOliOli

Legacy Member
Doe gerust een bod, ik heb niet direct een prijs in gedachten. Het is wel zo dat ik graag zeker zou zijn dat ik de rest ook kan verkopen gezien 2,3,4 waardeloos voor me zijn zonder 1

OlivierOliOli

Legacy Member
Ter indicatie: originele prijs voor het pakket was ongeveer 350 euro. Vraagprijs voor alles samen is nu 150 euro, dit lijkt me zeer mooi gezien de inhoud van het pakket. De snelle beslisser krijgt er een 512 mb sd-kaart bij die perfect werkt met die m3.
Ik zal de verkoop afsluiten op vrijdagnacht om 23.59.

OlivierOliOli

Legacy Member
ok, dat is alvast genoteerd. Is dat voor alles samen dat je biedt?

OlivierOliOli

Legacy Member
Vergeet ook niet die M3 perfect en die EZ-flash die erbij zitten, kan je leuke dingen mee doen (zoek maar op wikipedia ofzo).

OlivierOliOli

Legacy Member
tx voor het antwoord ns boy, ik wist het namelijk niet maar ik kan me ook niet inbeelden waarom niet.

OlivierOliOli

Legacy Member
nog maar eens een up... allez mensen, ideale kerstcadeautje...

stijncalis

Legacy Member
3. EZ-flash 2 GBA backup cartridge

4. M3 perfect sd backup cartridge en movie player + passkey

werkt dit goed?
€ 30

OlivierOliOli

Legacy Member
genoteerd maar beetje te laag bod (4. kostte origineel 90 euro en 3. ook zo een 75). Het werkt uiteraard prima.

Glenn_Vliegen

Legacy Member
3. EZ-flash 2 GBA backup cartridge

4. M3 perfect sd backup cartridge en movie player + passkey

Dus met deze dingen kan ik gewoon aan de slag alsk ze in mn ds steek?
Indien dat het geval is.

45€ incl.?

OlivierOliOli

Legacy Member
That's right... Bod is genoteerd. Ik wacht nog af tot ik ook biedingen op de rest heb, met alleen die ds ben ik eigenlijk niet veel...

Chris_147

Legacy Member
Glenn_Vliegen zei:
3. EZ-flash 2 GBA backup cartridge

4. M3 perfect sd backup cartridge en movie player + passkey

Dus met deze dingen kan ik gewoon aan de slag alsk ze in mn ds steek?
Indien dat het geval is.

45€ incl.?

Ik moet hier toch wel even een waarschuwing geven.
Ik zie PassKey staan, daarvoor heb je nog een origineel spel nodig en of je het op een DS Lite kan gebruiken is betwijfelbaar. Is het een PassCard dan is het eigenlijk een no pass device en heb je geen origineel spel nodig.

Welke passkey je kan gebruiken hangt af van welke DS je hebt.
Is het een PassCard 2 of 3, dan kan je vanaf alle versies van de DS booten.
Is het een PassKey 2, dan kan je dat ook, maar moet je een origineel spel hebben (denk ik toch, heb ik zelf nooit gehad)
Is het een PassKey 1, dan kan je enkel de grijze DS booten (en dan heb je nog kans dat het niet lukt, zie http://forum.importshop.nl/viewtopic.php?t=762)

Ik denk absoluut niet dat de verkoper dit met slechte bedoelingen wil verkopen, maar het zou wel problemen kunnen geven op nieuwere DS-en als het een PassKey van de eerste generatie is. Als je echter zijn DS erbij koopt, heb je natuurlijk een pakket dat perfect in orde is :)

En 150 euro voor het volledige pakket is echt weinig, ik heb een soortgelijk pakket verkocht voor 170 euro zonder SD kaart.

OlivierOliOli

Legacy Member
Thanks Chris_147. Dat van die passcard vs passkey wist ik niet. Goed, nu is iedereen dus perfect op de hoogte en kunnen er dus geen misverstanden zijn. Ik denk overigens dat het een passkey 2 was.
Ik heb me vergist over de oorspronkelijke prijs, voor de EZ flash was dat indertijd 88 euro, voor de M3 112 euro. Zoals je ook al aangeeft is die 150 euro dus zeker redelijk.

OlivierOliOli

Legacy Member
Zoals de zaken er nu voor staan gaat het precies niks worden.
Doe gerust een bod voor het geheel.
125 excl?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan