Archief - [DC] Console + toebehoren en games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fanatix

Legacy Member
Ik heb hier nog een dreamcast console (10 euro + kabels) liggen, ze heeft wel wat mankementen (leest soms niet goed meer). Moet je gewoon af en toe is opnieuw proberen en werkt dan wel. Heb nog 2 controllers (15euro voor beide) liggen en een memory card (VMU) (10 euro).
Volgende games heb ik al gevonden:
- Viligante 8 (5 euro)
- Sega rally (5 euro)
- Virtua athlete (5 euro)
- UEFA Striker (5 euro)

Ik heb er ongetwijfeld nog veel liggen want ben nog maar net aan opkuis begonnen indien iemand interesse heeft in een bepaalde dreamcast game laat mij weten dan zeg ik of ik die hier nog ergens vin.

Greetz en let the bidding begin

*Onderbieden mag maar wordt niet altijd aanvaard (deuh)

Duc1n0

Legacy Member
Als ge 1 van de volgende games hebt liggen ben ik wel geintreseert :

-Skies Of arcadia
-Shenmue 1
-Shenmue 2
-Resident Evil 3


Grtz

vidiot

Legacy Member
Als Vigilante 8 kompleet is met doosje en boekje en het doosje nog intakt, wil ik die wel.
Meet me @ MSN.

Grts

Fanatix

Legacy Member
vidiot zei:
Vigilante 8 + 2 controllers > 15€ incl.

Grts

No offence maar bod is beetje te laag aangezien ik voor 2 controllers alleen op te sturen al 5 euro moet betalen...

sarnath

Legacy Member
iets van resident evil, soul calibur, dead or alive liggen?

Fanatix

Legacy Member
Linckxs zei:
iets van resident evil, soul calibur, dead or alive liggen?

Sorry niet gevonden, kzal vanavond is mijnen zolder opkuisen ook :)
Greetings

Volgende gba games heb ik nog te koop staan:
- Pokémon Sapphire
- Driven
- Gekido
- Spiderman
- Super dodge ball
- NBA jam
- King of fighters
- Rogue spear

VirToX

Legacy Member
Ik ben wel geinteresseerd in je DC met controllers en vmu, Bodje van 30€

En ik kan het komen ophalen in Aalst. Morgenavond zelfs al. Erna ook, maar ik neem aan dat je als Aalstenaar wel druk bezig gaat zijn vanaf zondag :)

Fanatix

Legacy Member
VirToX zei:
Ik ben wel geinteresseerd in je DC met controllers en vmu, Bodje van 30€

En ik kan het komen ophalen in Aalst. Morgenavond zelfs al. Erna ook, maar ik neem aan dat je als Aalstenaar wel druk bezig gaat zijn vanaf zondag :)

K is genoteerd add me op msn voor mee af te spreken: [email protected] (idd met carnaval :) )

Fanatix

Legacy Member
Dreamcast+ vmu + 2 controllers *verkocht*
Virtua athlete *verkocht*

Fanatix

Legacy Member
Sega rally *verkocht*
Vigilante 8 *verkocht*


Blijft nog over: UEFA striker komaan mannen doe een bod mag weg :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan