Fanatix
Legacy Member
Ik heb hier nog een dreamcast console (10 euro + kabels) liggen, ze heeft wel wat mankementen (leest soms niet goed meer). Moet je gewoon af en toe is opnieuw proberen en werkt dan wel. Heb nog 2 controllers (15euro voor beide) liggen en een memory card (VMU) (10 euro).
Volgende games heb ik al gevonden:
- Viligante 8 (5 euro)
- Sega rally (5 euro)
- Virtua athlete (5 euro)
- UEFA Striker (5 euro)
Ik heb er ongetwijfeld nog veel liggen want ben nog maar net aan opkuis begonnen indien iemand interesse heeft in een bepaalde dreamcast game laat mij weten dan zeg ik of ik die hier nog ergens vin.
Greetz en let the bidding begin
*Onderbieden mag maar wordt niet altijd aanvaard (deuh)
Volgende games heb ik al gevonden:
- Viligante 8 (5 euro)
- Sega rally (5 euro)
- Virtua athlete (5 euro)
- UEFA Striker (5 euro)
Ik heb er ongetwijfeld nog veel liggen want ben nog maar net aan opkuis begonnen indien iemand interesse heeft in een bepaalde dreamcast game laat mij weten dan zeg ik of ik die hier nog ergens vin.
Greetz en let the bidding begin
*Onderbieden mag maar wordt niet altijd aanvaard (deuh)