Archief - Zalman VF900-Cu VGA Cooler

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zelete

Legacy Member
Hey

Ik heb hier nog een Zalman VF900-Cu VGA Cooler (Ultra Quiet High Performance Dual Heatpipe VGA Cooler om het mooi te zeggen). Ik heb die even op mijn 7900GT gehad, maar toen die artifacts begon te vertonen wegens een defect op de kaart (geen temperatuurprobleem) is deze RMA gegaan, zonder de Zalman erop uiteraard.

Ik heb dus een 7900GTX in de plaats gekregen, en deze is ondertussen al verkocht.

De cooler is dus ongeveer 4 of 5 maanden gebruikt (is maar één keer gemount en één keer gedemount though). Alles zit er nog bij:

- pasta (of deze nog goed is betwijfel ik, misschien best een tubetje Arctic gebruiken)
- 8 RAM heatsinkjes (deze zouden nog redelijk goed moeten plakken)
- fancontroller om de snelheid te regelen (100% is zeker niet luid)
- alle kabeltjes, de handleiding en de doos

De onderkant daar staan lichte krasjes op (welja, krassen zijn het niet echt he). Dit is normaal wanneer je zoiets mount. Ik laat het dus aan jullie over om te beslissen of je hem zoals hij is mount, of als je hem héél mooi wil laten blinken door hem te lappen of weet ik veel :)

http://www.zalman.co.kr/eng/product/view.asp?idx=192
dit is de officiële site, om bijvoorbeeld te kijken of je kaart compatibel is

http://users.telenet.be/zelete/jpg/buysell/DSC00017.JPG
http://users.telenet.be/zelete/jpg/buysell/DSC00018.JPG
http://users.telenet.be/zelete/jpg/buysell/DSC00019.JPG
wat fotokes, sorry voor de slechte kwaliteit (GSM)

Right, dus de prijs:

Ik denk dat een minimumprijs van 12 € inclusief verzending niet te veel is. Nieuw kosten ze rond de 30 €. Indien er geen gelijk of hoger bod is zal dit object dus niet verkocht worden :hug:

Happy bidding :)

BMF|Johan

Legacy Member
Als de deal met desolation niet zou doorgaan, wil ik hem wel nemen voor 15 euro incl. Inderdaad jammer dat je zo snel afsluit...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan