WillieWafel
Legacy Member
Heb ik overgekocht van een lot maar blijkt dat die toren van de reserator wel ECHT hoog is en ik dus ruzie ga hebben met mijn ouders als ik dat hier ga zetten
de factuur en co is er nog bij, garantie ook nog
Is zo nieuw als maar kan zijn, nooit aangesloten geweest of eender wat
Gewenste meeneemprijs : 150€ inclusief een verzending tot bij u
Fotos heb ik niet want ik heb geen digicam (en ook geen webcam) maar ik denk dat er op internet meer dan voldoende fotos beschikbaar zijn (en aangezien em nieuw is moet ik geen details van schade tonen he
)
Heb je vragen : contacteer me maar
de factuur en co is er nog bij, garantie ook nog
Is zo nieuw als maar kan zijn, nooit aangesloten geweest of eender wat
Gewenste meeneemprijs : 150€ inclusief een verzending tot bij u
Fotos heb ik niet want ik heb geen digicam (en ook geen webcam) maar ik denk dat er op internet meer dan voldoende fotos beschikbaar zijn (en aangezien em nieuw is moet ik geen details van schade tonen he
)Heb je vragen : contacteer me maar
