Archief - ZALMAN Cnps 7000B-CU (nieuw)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

El ByToS

Legacy Member
ZALMAN CNPS 7000B-CU World most silent cooling solution for INTEL P4 en AMD

1. Does not generate noise or vibration in Silent Mode.
2. Pure Copper base material ensures excellent heat dissipation.
3. Intel Pentium 4 (Socket 478), AMD Duron/Athlon/Athlon XP (Socket 462), and Sempron/AMD64
(Socket 754/939/940) compatible design for broad compatibility.
4. 92mm fan inside the FHS maximizes airflow and makes installation easier.
5. Adjustable fan speed controller (FAN MATE 2) enables control of noise and fan performance.

nieuwprijs tones : 35€
minimumprijs : 25€
meeneemprijs : 30€

is in volledige nieuwstaat ! nog nooit uit de doos geweest !

Hekje

Legacy Member
Waar woon je ? Als ik die kan afhalen of als je kan komen brengen dan betaal ik meeneem. Heb geen geld meer op zichtrekening dus kan ni overschrijven. Cash is geen probleem

El ByToS

Legacy Member
Hekje zei:
Waar woon je ? Als ik die kan afhalen of als je kan komen brengen dan betaal ik meeneem. Heb geen geld meer op zichtrekening dus kan ni overschrijven. Cash is geen probleem

Ben van limburg... Afhalen is dus voor jou geen mogelijkheid. (tenzij je zin hebt om 200km te rijden :p ) Ga anders dat cash geld op je rekening storten en met 3,70€ voor de verzendingskosten ? Indien je me een printscreen geeft van de betaling gaat het dan maandag de post op , anders wacht ik tot het geld gestort is.

Hekje

Legacy Member
ik heb in totaal +-26€ op PC banking staan .. heb ni veel zin om naar de bank te rijden, das ongeveer 15km en ik ben met de fiets ..
Is 26inc voldoende ? dan stort ik nu direct.

El ByToS

Legacy Member
Hekje zei:
ik heb in totaal +-26€ op PC banking staan .. heb ni veel zin om naar de bank te rijden, das ongeveer 15km en ik ben met de fiets ..
Is 26inc voldoende ? dan stort ik nu direct.

De meeneemprijs is 30€ excl , als je dit met verzending wilt wordt het 33,70€ incl...Ik wil dit wel als 'bod' beschouwen maar omdat het de meeneemprijs niet is kan ik nog niet zeggen dat dit 'voldoende' is.

El ByToS

Legacy Member
XYRIS zei:
Het is aan mij verkocht veronderstel ik?

meeneemprijs : 30€
prijzen excl verzending.. wordt met kilopost verstuurd (gezien gewicht) dit kost 3,70€.. als je dus 33,70€ bied , bied je de meeneemprijs en is hij van jou :)

mvg

XYRIS

Legacy Member
Afgesproken met Bytos dat als ik va,daag 31.5 bied, dat ik ook doe,
dat hij afsluit.

Er is geen andere interesse en het ligt zo dicht bij nieuwprijs

XYRIS

Legacy Member
Yu, is al aangekomen!

Bedankt,

Maar... Ik raad je sterk aan in de toekomst VEEL beter te verpakken.
Dit was zeer slecht, de koeler ziet der gelukkig goed uit, maar stel dat
het iets anders was dat kapot was. Ik zeg dit niet om je zwart te maken
maar het is en goede raad ( ganse krant "verproppen" is al heel goed om
zaken te "calleren" vast te zetten)

http://users.telenet.be/XYRIS/Zalman koeler.avi

Maar, nogmaals, goed aangekomen en heb je whitelisted, doe je zelfde?

sarnath

Legacy Member
lol, die doos ziet er mij vrij stevig uit en aan het geluid te horen worden de schokken goed opgevangen, zo ne zalman is dan ook nog es super stevig, heb er zo al es ene ne meter naar beneden laten vallen toen ik m vast had en er was niets aan. Maar idd, een goeie hoop krant kan geen kwaad :-)

El ByToS

Legacy Member
whitelist +1 voor XYRIS

mag dicht , deal is goed verlopen
over de verpakking : er zaten dus nog zo van die plastiek luchtzakskes rond als bescherming (terwijl de zalman nieuw in de doos al ingepakt was) maar blijkbaar zijn die dan opengegaan ofzo :$

anyway , da is ni breekbaar en tis dus goed aangekomen maar kzal er inderdaad de volgende keer wat beter rekening mee houden
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan