Archief - X1950Pro, boxen, Case, Cooler, Voeding, Netwerkkaart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Th0masSss

Legacy Member
1) Asus x1950Pro
Met orgineel grotere koeler! Aangekocht in april dus nog voldoende garantie!
Min: €100

2) Boxen
Deze moeten op versterker aangesloten worden, zijn van het merk rTr.
Min: €10

3) Case
Zit een self made window in wat toch wel redelijk goed gelukt is, ook krijg je er nog een led fan bij.
Min: €30

4) Cooler
Termaltake blue orb, alles is nog aanwezig alsook de verpakking.
Min: €10

5) Voeding
Zalman voeding, perfect ding! alles ook nog aanwezig is van april dus voldoende garantie..
Min: €25

6) Netwerkkaart
Heb hier ook nog een netwerkkaart van Dlink liggen die weg mag
Min: €3

Foto`s

Th0masSss

Legacy Member
Is zeer stil!

type: zm360b-aps
Zalman, noiseless switching power supply.
ATX12V ver2.2

Kabels zijn gesleeved. Heeft altijd mijn pc in signature getrokke zonder problemen. Maar gaat nu weg wegens aankoop laptop.

fred_3202

Legacy Member
Hi,

Die X1950pro is da AGP?? En zoja welke van welk merk en welke versie (256Mb of 512MB)

graag wat meer info omtrent de graka

thx

Th0masSss

Legacy Member
Is pci-express, is de 256mb variant. Deze is zoals je op foto ziet standaard al uitgerust met grotere koeler :)

Ben maandag voormiddag in leuven voor de eventueel geintresseerde...

SuPeRFunk

Legacy Member
Bod van 60 euro voor case en voeding geleverd tot bij mij... redelijk dringend :)

Greetz

Th0masSss

Legacy Member
SuPeRFunk zei:
Bod van 60 euro voor case en voeding geleverd tot bij mij... redelijk dringend :)

Greetz

Dat is 180km voor mij heen en terug, vind ik dan nog iets te laag. Wanneer je €60.5 bied kan ik het met kiala versturen indien er 24h niemand over jou bod gaat...


Amadeke zei:

foto`s case

SuPeRFunk

Legacy Member
Th0masSss zei:
Dat is 180km voor mij heen en terug, vind ik dan nog iets te laag. Wanneer je €60.5 bied kan ik het met kiala versturen indien er 24h niemand over jou bod gaat...

Ah, dat zei ik omdat je blijkbaar af en toe in Leuven komt.

Bod van 60,5 dan. Die 50 cent zal het niet maken :)

Alles moet wel in perfecte staat toekomen en perfect werken, dus goed en veilig inpakken is een vereiste! ;)

Greetz

Th0masSss

Legacy Member
SuPeRFunk zei:
Ah, dat zei ik omdat je blijkbaar af en toe in Leuven komt.

Bod van 60,5 dan. Die 50 cent zal het niet maken :)

Alles moet wel in perfecte staat toekomen en perfect werken, dus goed en veilig inpakken is een vereiste! ;)

Greetz

Ok, bod genoteerd ;). Als er morge om 21.07 niemand over je is gegaan neem ik contact met je op. Anders geef ik je de kans nog met alweer de 24h regel.

Heb goeie ervaring met kiala, word allemaal verpakt in orginele verpakking... Werkt hier allemaal perfect en de rest heb ik niet echt zelf in de hand :).

Th0masSss

Legacy Member
SuPeRFunk zei:
Ah, dat zei ik omdat je blijkbaar af en toe in Leuven komt.

Bod van 60,5 dan. Die 50 cent zal het niet maken :)

Alles moet wel in perfecte staat toekomen en perfect werken, dus goed en veilig inpakken is een vereiste! ;)

Greetz

Ok, verkocht!

Je hebt pm ;)

Th0masSss

Legacy Member
maxdevis zei:
5€ incl voor de netwerkkaart.


Vind nergens de prijs voor verzending met envelope + prijs envelope. Maak er 6€ incl van of vind prijzen en hij is voor jou ;).

maxdevis

Legacy Member
Th0masSss zei:
Vind nergens de prijs voor verzending met envelope + prijs envelope. Maak er 6€ incl van of vind prijzen en hij is voor jou ;).

mja
€5 is echt het hoogste dat ik wil gaan.

Th0masSss

Legacy Member
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan