Archief - World of warcraft te koop !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Young1

Legacy Member
hey,

ik zou dus graag mijn WoW stuff verkopen
De 2 guide boeken van Brady Games:

http://images.amazon.com/images/P/0744004055.01._SCLZZZZZZZ_.jpg
en
http://ec1.images-amazon.com/images/I/51-1TYK-JsL.jpg

en een WoW account dat vandaag net herladen is dus nog 2 maand playtime op en dergelijke..
ook de CD's mogen weg sinds ik ze dubbel heb.

ik heb ook zo een starterpakket van WOW card game liggen en denk nog een 6 tal extra booster packs bij (1 malig gebruikt bleek niet zo interesant te zijn) dus in perfect staat

ik doe het liefste allemaal samen weg voor +-110€ exlusief verzending

voor meer informatie omtrend sommige dingen mag je me altijd PM sturen dan antwoord ik zo vlug mogenlijk:)

Young1

Legacy Member
up 1/3

+-80 is ook al goed..
ahja op het account staat een 70 human mage en een 63 dranei shaman (niet dat het iets uitmaakt..

-Beantje-

Legacy Member
Mag niet verkocht worde staat bij de rules van WOW, dus alsk em koop kans op ban zekr ...

Young1

Legacy Member
ieder zijn keuze zeker... maar volgens mij gaan ze je voor dit niet bannen hoor :)
sinds hier op het forum toegelaten is WoW te verkopen alleen mag het niet puur voor de characters zijn die erop staan..

Firefoxbt

Legacy Member
Young1 zei:
ieder zijn keuze zeker... maar volgens mij gaan ze je voor dit niet bannen hoor :)
sinds hier op het forum toegelaten is WoW te verkopen alleen mag het niet puur voor de characters zijn die erop staan..

18.) PC Games worden verkocht met een lege account.

Wat versta jij dan onder een leeg account? Het mag NIET met characters erop, ongeacht of er intresse voor is of niet.
Anders had ik mijn 70 paladin met dubbele epic uitrusting ook al verkocht om mijn kosten terug te winnen ;) .

dr.salt

Legacy Member
Firefoxbt zei:
Anders had ik mijn 70 paladin met dubbele epic uitrusting ook al verkocht om mijn kosten terug te winnen ;) .

had ge slim geweest hadde die verkocht op het daarvoor gemaakte wowtrade forum ;), ik heb nog een heeeeeeeeel schone prijs gekregen voor mijnen 70 druid :D

burtman

Legacy Member
Hij verkoopt account niet appart, het is all-in (maw, je bod is lager dan het mijne)

LamaZitten

Legacy Member
Mijn bod is 50 eur voor de game account + playtime.
Als iemand nu de guides wil kopen voor 20 eur is mijn bod dus hoger ;)

Mijn bod blijf dus staan.

burtman

Legacy Member
Ik heb geen nieuwe pm gekregen...
en als je het verkocht hebt op dat ander forum zonder het hier te posten... (of tenminste een linkie te voorzien) dan zie ik niet hoe ik hoger kon bieden.
mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan