Archief - Wirelesss kaartje-BT stick-graka-Zipdrive

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

longpatje

Legacy Member
Te koop wegens op overschot :

1) Passieve chipset of ... coolers : Thermaltake Thin wings copper sheet
Afbeelding : http://www.tntrade.cz/shop/picture.php?src=1331.jpg&t=cat&title=VEhFUk1BTFRBS0UgQTEzMzEgVEhJTi1XSU5HIEN1IFNIRUVU&w=700&h=1200

2) Bluetooth stick IDream : OPGELET : werkt niet met Vista
Afbeelding : http://www.idream-multimedia.com/consulter.php?pid=26

3) Iomega zip drive 250 Mb usb + ?? aansluiting + 4 disks (1 x 250 + 3 x 100Mb), met voeding
Afbeelding : http://www.iomega.com/zip/which_zip.html
(de zevende, juiste type : Z250USBPCM )

4) Graka Elsa Erazor X-A32
Afbeelding : http://www.hardware.info/nl-NL/articles/amhnaWppZA/ELSA_Erazor_X_nVidia_GeForce_256_Test/

The Specs
256-bit 2D engine Integrated geometry transform engine
Integrated dynamic lighting engine
Quad-pixel rendering pipeline
32MB SDRAM
120MHz/166MHz core/memory clock
480 million pixels per second fill rate
Cube-environment mapping
Single-pass emboss and dot-product bump mapping
Vertex Blending
DX6 Texture Compression
DVD and HDTV(decoder not included) support
350MHz RAMDAC
AGP 2X/4X
DirectX 7 and OpenGL support
Windows 9x, NT 4.0, OpenGL ICD
DirectDraw, Direct3D, DirectVideo, ActiveX, DirectX & PC98 Compatible

5) Wireless G Kaartje : Linksys WMP54G
Afbeelding : http://www.linksys.com/servlet/Satellite?c=L_Product_C2&childpagename=US%2FLayout&cid=1150490054358&pagename=Linksys%2FCommon%2FVisitorWrapper

Meeneem : 15 excl

Voor de rest mag alles weg aan spotprijzen dus bieden maar.
Geen richt of meeneemprijs, gaat gewoon weg bij goed bod :)

dnoiz

Legacy Member
RpR zei:
Is die linksys wmp54g compatibel met linux?

Dat hangt een beetje af van je distro. Onder de nieuwe Ubuntu (7.10) zal dat normaal geen probleem zijn. Als je iets anders gebruikt moet je maar eens nakijken op de website/forum van de distro die je gebruikt.

Je kan altijd aan TS vragen via een life-cd (van je distro - als die bestaat) dit uit te testen ;).

G.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan