pettre
Legacy Member
Wegens aankoop van een 74gig raptor verkoop ik mijn 36 gig raptor.
Ik heb ze in december vorig jaar aangekocht van ow-jeih op dit forum.
https://www.beyondgaming.be/archive/computer.104/wd-36gb-raptor.374944
De schijf werkt nog perfect.
Hij kan afgehaald worden bij mij thuis in Westende(ad kust) of ik kan hem verzenden met kilopost voor een euro of 5.
Bieden begint vanaf 60euro exclu.
enjoy
Ik heb ze in december vorig jaar aangekocht van ow-jeih op dit forum.
https://www.beyondgaming.be/archive/computer.104/wd-36gb-raptor.374944
De schijf werkt nog perfect.
Hij kan afgehaald worden bij mij thuis in Westende(ad kust) of ik kan hem verzenden met kilopost voor een euro of 5.
Bieden begint vanaf 60euro exclu.
enjoy