bumba007
Legacy Member
Ik verkoop hier een waterkoeling die nog perfect werkt. Er zijn kleine gebruikerskrassen op maar die zie je praktisch niet aangezien de WK in een zwarte plexi omhulsel zit. Deze waterkoeling presteert perfect, ik heb een AMD AthlonXP-M 2500+ geoverclockt naar 2.8Ghz stabiel maar verder wou het ram-geheugen niet gaan en ik wou niet investeren in nieuw DDR ram.
De reden dat ik het verkoop is omdat ik een nieuw systeem heb en mijn voeding volledig belast wordt en deze waterkoeling kan er mss nog bij maar ik wil geen risico's nemen. De waterkoeling kan verzonden worden ( in een goed verpakt doos) of kan ook afgehaald worden en dan kan je het ook werkend zien. Je krijgt wat je op de foto(bijhorende link) ziet. Doe maar een bod.
Ik woon in Willebroek(regio mechelen)(België) dus ik kan het misschien naar de gemeentes brengen in de buurt. Het minimumprijs is €80 en de meeneemprijs is €125.
Link v.d. Foto : http://img117.imageshack.us/img117/7531/wcjx0.jpg
De reden dat ik het verkoop is omdat ik een nieuw systeem heb en mijn voeding volledig belast wordt en deze waterkoeling kan er mss nog bij maar ik wil geen risico's nemen. De waterkoeling kan verzonden worden ( in een goed verpakt doos) of kan ook afgehaald worden en dan kan je het ook werkend zien. Je krijgt wat je op de foto(bijhorende link) ziet. Doe maar een bod.
Ik woon in Willebroek(regio mechelen)(België) dus ik kan het misschien naar de gemeentes brengen in de buurt. Het minimumprijs is €80 en de meeneemprijs is €125.
Link v.d. Foto : http://img117.imageshack.us/img117/7531/wcjx0.jpg
