Archief - Wat watercooling onderdelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

--NickName--

Legacy Member
Aangezien ik een ibook heb en mijn man een notebook zou ik niet weten waarom hij nog die watercoolingonderdelen zou houden

Ik heb hier een ganse bak gevonden, alles zit nog in de doos aan het zien, maar vraag me ook niet teveel details, ik ken daar niks van

Ik ga me baseren op hetgeen ik kan vinden op internet

Alles kan worden verzonden aan de prijzen door de post opgegeven + verpakking - liefst bieden zonder verzendkosten want ik heb hier zowat rondgelezen en blijkt dat sommigen hier boden inc verzending doen, waarvan de verzendkost duurder is dan het bod zelf

Reken op een gemiddelde kost van 4€ per doos of zo

Aquacomputer Aquagrafx voor FX5900 modellen
gewenste meeneemprijs : 25€

Dangerden dual bay reservoir met van die brede slangpluggen daarop
gewenste meeneemprijs : 25€

** verkocht aan hammer **

Aquacomputer Cuplex PRO P4
gewenste meeneemprijs : 25€

een Aquacomputer hydor L20 pomp
gewenste meeneemprijs : 15€

Aquacomputer aquadrive micro
gewenste meeneemprijs : 25€

** verkocht aan hammer **

Aquacomputer Cuplex voor 64bit of zo (wa064 staat op de doos)
gewenste meeneemprijs : 25€

Voila

het makkelijkste is natuurlijk om te komen halen he (de westhoek)

voor de rest, heb je vragen, stel ze dan even

bibawa

Legacy Member
kunde mss is foto's posten, vooral van die cuplex blokken, grote intresse...

--NickName--

Legacy Member
en dat moet ik doen ?
amai, ik ga eerst even moete kijken hoe ik daarvan fotos kan nemen, staan die niet ergens op de site van aquacomputer zelf of zo ?

bibawa

Legacy Member
Ja die foto's staan op de site van aquacomputer maareuh... met een omschrijving a la

Aquacomputer Cuplex voor 64bit of zo (wa064 staat op de doos)

Doede nie veel.

En het versnelt uwe verkoop maar. Als je foto's neemt heb ik grote intresse..
Je moet natuurlijk wel wat moeite doen

--NickName--

Legacy Member
t'is niet van moeite, t'is van een digicam vinden

Het gaat om de Cuplex EVO 1.1 transparante reeks blijkbaar

en aangezien er maar 1 zo een type is per socket is het dan redelijk duidelijk

bibawa

Legacy Member
als ge te tam zijt voor foto's te zoeken op de site van aquacoputer.de laat het dan maar !

ZMarre

Legacy Member
bibawa zei:
als ge te tam zijt voor foto's te zoeken op de site van aquacoputer.de laat het dan maar !

Gij spreekt hier wel ferm uzelf tegen, ge beseft dat toch?

Eerst zegde van 'de foto's staan op de site, maar met uw omschrijving zen ik der niks mee, dus trekt zelf foto's'; madam zegt van 'ik zal zoeken naar een kodak, maar het is alvast dat type, dus ge kunt zelf op de site gaan zien' en nu zijt gij opeens vergeten dat ze foto's ging trekken speciaal voor u én dat ze op de site is gaan zien voor u te zeggen welke dat het zijn.

Kan ik maar één ding op zeggen: goed bezig.

--NickName--

Legacy Member
ah ja, er zijn nu nog altijd van die prehistorische mensen die denken dat je een vrouw als zijnde dom en dwaas kan gaan nemen he ...

Ik heb eens wat zitten rondvragen en blijkbaar zijn dat gekende stukken dus ...

Ah ja, dit even terzijde, ik ben dan misschien wel te tam maar als jij alle vrouwen zo kort afsnauwt omdat ze niet kunnen voldoen aan uw wensen dan zou ik u aanraden toch altijd uw visa-kaart bij de hand te hebben indien je wat contact wenst

[MgC]Hammer

Legacy Member
Aquacomputer aquagrafx 6800, (en der hangt daar een molex aan dus ik denk dat er licht inzit)
gewenste meeneemprijs : 25€

Aquacomputer Cuplex voor 64bit of zo (wa064 staat op de doos)
gewenste meeneemprijs : 25€

Interesse in deze, google is mn vriend niet blijkbaar, staat er een vermelding op de doos of zo van de cuplex van socket?

Indien s939 bod van 50 euro excl op beide.

Greetz

ZeroTolerance

Legacy Member
als diene innovatek den deze is innovatek i-COOL rev4.0 met aansluitingen voor s939 dan 15 exclu

--NickName--

Legacy Member
[MgC]Hammer zei:
Aquacomputer aquagrafx 6800, (en der hangt daar een molex aan dus ik denk dat er licht inzit)
gewenste meeneemprijs : 25€

Aquacomputer Cuplex voor 64bit of zo (wa064 staat op de doos)
gewenste meeneemprijs : 25€

Interesse in deze, google is mn vriend niet blijkbaar, staat er een vermelding op de doos of zo van de cuplex van socket?

Indien s939 bod van 50 euro excl op beide.

Greetz

Dus de CPU blok is er ene met de houders voor de PIV

Normaal gezien kunde diezelfde blok wel gebruiken als je de houders voor 64bit hebt aangezien het net dezelfde zijn

Ik weet niet of ik dat hier nog ergens kan vinden

[MgC]Hammer

Legacy Member
hmm, ik vind er niks van, maar zou wel zeker willen zijn da het past, zonder da ik xtra stukken moet gaan kopen. Staat er niks op de doos van supported sockets, want online vind ik het niet?

--NickName--

Legacy Member
dat is wat ik wil zeggen he, je gaat andere stukken moeten kopen

Die koperen kern is overal dezelfde, enkel de houders of zo zijn anders

sorry daarvoor

--NickName--

Legacy Member
ZeroTolerance zei:
als diene innovatek den deze is innovatek i-COOL rev4.0 met aansluitingen voor s939 dan 15 exclu

het is idd volgens de website van innovation de Icool en ik heb hier zo een apart dinges liggen waarop staat "haltesystem A64" dus het zal dan voor u wel in orde zijn denk ik ?

[MgC]Hammer

Legacy Member
Aquacomputer aquagrafx 6800, (en der hangt daar een molex aan dus ik denk dat er licht inzit)
gewenste meeneemprijs : 25€

Innovatek CPU koeler rev 4 transparant
gewenste meeneemprijs : 25€

Verandering van tactiek dan, bod 50 euro excl.

Is dit effectief meeneemprijs of gaat ge nog laten openstaan?

Greetz

--NickName--

Legacy Member
Voor mij is dat goed hoor

je hebt de prijzen gegeven die ik wou

dus indien je mij nu een PM stuurt met je gegevens zal ik alles in een postpac steken

SuSEQ

Legacy Member
25 EUR op dat Dangerden dual bay res. Ik veronderstel dat dan ook "verkocht" is?

Groeten, SuSEQ

--NickName--

Legacy Member
voila dus het reservoir is ook verkocht

Iemand die al de rest wil opkopen in 1 keer - doe gerust een bod hoor !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan