Coolrunner
Legacy Member
Tja vermits ik volledig stop met waterkoeling gaan volgende onderdelen in een kit weg (meeste dingen zijn zelfs nog nooit gebruikt)
1.Radiator(s)
2.Waterblokken
3.Pomp
4.Reservoir
5.Tubing
Totale Nieuwprijs van dit alles is ongeveer : 325€ (zonder de kleine andere onderdelen, 2 rads en zonder de BIX
Dit kan weg voor 205€ excl verzending (zonder kleine andere onderdelen/bix)
Foto`s van alles zoals het verkocht wordt :
Volledig overzicht
3 waterblokken
Tygon
Eventuele andere kleine onderdelen (indien men deze onderdelen mee wil kopen kunnen we wel een deal maken hiervoor
)
Verkoopregels
1.Radiator(s)
- Alphacool NexXxoS HC 120-LE (eventueel 2 stuks) ***NIEUW***
- BIX
2.Waterblokken
- Frigus CPU blok (socket 754/939/A) ***NIEUW***
- Frigus VGA blok (ATI Radeon series met 2 gaten naast GPU, NVidia G-Force 2/3 de meeste van de MX series)
- MB Alphacool SNB-A Silver Northbridge ***NIEUW***
3.Pomp
- Alphacool AP900 ***NIEUW***
4.Reservoir
- repack-cooling Slot-In Black zonder LED ***NIEUW***
5.Tubing
- Tygon 11.2mm OD / 8mm ID ***NIEUW***
Totale Nieuwprijs van dit alles is ongeveer : 325€ (zonder de kleine andere onderdelen, 2 rads en zonder de BIX
Dit kan weg voor 205€ excl verzending (zonder kleine andere onderdelen/bix)
Foto`s van alles zoals het verkocht wordt :
Volledig overzicht
3 waterblokken
Tygon
Eventuele andere kleine onderdelen (indien men deze onderdelen mee wil kopen kunnen we wel een deal maken hiervoor
)Verkoopregels
- Afhaling te Zolder (Limburg). Opsturen per post is op kosten en risico van de koper. ( aangetekende verzending op aanvraag van de koper)
- Boden via PM worden genegeerd.
- Vragen zijn altijd welkom; hetzij via een post, hetzij via een PM.
- Deze items zijn onmiddellijk beschikbaar.
- Offtopics worden niet getolereerd en deze worden onmiddelijk gemeld bij de Moderators (verwijdering van post wordt gevraagd) .... waarna zij beslissen wat er verder mee moet gebeuren.
- Bieden exclusief verzending.
- Verkoop sluit af 48 uur na het laatste bod vanaf dat de minimumprijs bereikt is of wanneer ik tevreden ben met een eventueel bod
- Commentaar over de prijs kan als ie gefundeerd is en enkel als je het kan bewijzen met link (enkel vergelijken met Belgische prijzen aub)
ad: