Archief - volledige PC zonder case : barton + nforce2 + 1gb DDR + ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

boe

Legacy Member
Ik verkoop het volgende, in 1 geheel :

1. abit nf7-s rev2.0 zalmanised
2. barton 2500+ (tkan ook ne mobile 2400+ zijn, als ge zeker wilt zijn demonteer ik de koeler eens, zoniet laat ik alles staan), draait alvast aan 3200+. Draait frisjes met onderstaande koeler & is volledig stabiel op 2200mhz aka 3200+ speeds (11x200) (en misschien hoger).
3. slk-900U + 92mm enermax fan
4. 2x512mb twinmos PC3200
5. radeon 9250 AGP 128mb

Verder kan ik er nog een (gloednieuwe) maxtor 40gb drive bij doen, en een nec2550.

Dat alles, vormt samen een snelle PC, en kan weg voor 300 euro. De eerste die dat biedt, mag dat alles komen afhalen.
Ik verkoop geen stukken apart, dat kost mij teveel tijd/moeite om dan te verzenden etc.

Indien gewensd, kunnen we ook overeenkomen dat ik een case naar keuze koop bij Tones of een shop in de buurt, en alles daar in steek, kosteloos, op de prijs van de case na. Of dat ik alles monteer in Uw case, tevens kosteloos.

Ik woon te melsbroek, nabij Vilvoorde / Mechelen / Zaventem en ik verzend dat niet.

boe

Legacy Member
PsYmon zei:
Je passeert toevallig niet in Gent?
Spijtig genoeg niet, ik woon in Melsbroek, en werk in het Waalse landsgedeelte. Ik kom bijgevolg weinig of nooit in die buurt.

Gert1 zei:
hoeveel voor mobo+cpu?
Ik zou hem graag in 1 geheel verkopen.
Moest dat niet lukken, kan ik nog zien voor stukken apart. Maar ik denk dat het een mooi geheel vormt.

Als bonus krijg je er nog een externe aluminium harddisk housing bij, op usb2.0, met alle bekabeling, en ne floppy drive.

kivirno

Legacy Member
mocht ge apart wegdoen
2*512 ddr 3200 twinmoss
40 gig hd
nec 2550
100 incl?
als alles in goede staat is he:)

boe

Legacy Member
Alles is in goede staat voor zover ik weet. De PC is tot vorige week nog in gebruik geweest, behalve de harddisk (maar die is nagenoeg nieuw). Maar ik wacht nog even af tot er een koper is die geinteresseerd is in het geheel.

boe

Legacy Member
De verkoop gaat nog steeds door, maar uw prijs is te laag. Het gaat over het geheel. En zelfs in stukken, is uw bod te laag imho.
Ik heb hem volledig gemonteerd met case voorgesteld aan de ouders van een vriendin, we zien wel wat daaruit voort vloeit.

Dreamwave_hero

Legacy Member
indien je nog wil verkopen:
1 + 2 + 3 + 4 + 5 + maxtor + nec2550 + bonus van aluminium harddisk:p --> bod van 300 afgehaald

Dreamwave_hero

Legacy Member
bij deze trek ik mijn bod in, aangezien er toch niet meer gereageerd wordt :)

boe

Legacy Member
Ik zag niet tijdig dat er nog reactie was, gezien de weinige reacties, en ik had mijzelf niet geabbonneerd op deze thread.

Maar ik heb ondertussen een andere gegadigde, no problem :) Thread mag dicht, ik vind wel iemand.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan