Archief - volledige pc te koop met officiele software JAJA

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kivirno

Legacy Member
coolermaster centurion 5 met sidewindow + 650 watt voeding (3fans)
12 cm uv green fan + atomic fangrill
8 cm 12 color fan
nexus fancontroller + lightcontroller
ccfl dual sound actie kit green
ccfl dual blue kit
gigabyte i-dna K8N51GMF (sound-lan-vga-raid-sata...)
amd 3000 + socket 939
200 gig sata maxtor 8 mb cache
ati raedon 700-128 ddr3
dvdrw plextor 16 x dual
pioneer 16x dvd
vantec vga cooler uv blue
USR wlan adapter pci
officiele office xp pro
officiele windows 2000 pro
midi tower lanparty draagtas

bieden vanaf: 800 euro (ook meeneemprijs voor pc zonder software)
meeneemprijs:1000 euro
nieuwprijs met software dus: 1200 euro

Fartman

Legacy Member
Denk dat uw pc maar ronde 350-400€ waard is hoor, kan er mess naast zitten ook, ik volg het hardware gebeuren niet zoveel meer als vroeger.

Art

Legacy Member
Nu is het genoeg.Kivirno zen thread blijft staan maar krisse5844 en starstripe krijgen beiden een usernote en alleman dat OFFtopic gaat terijl ik dit had getypt ook.
Enook al degene die erna volgen

Art

Legacy Member
HEt is offtopic, en piotke is gene vriend van mij maar eerder een kennis, wat niet bepaald hetzelfde is.

Dus voor u moet ik alleman laten gaan die fouten maakt.Regels zijn er om gevolgd te worden door u , door de rest en ja voor ge begint te melken ook door exmods.

kivirno

Legacy Member
ok genoeg nu enkel ontopic plz
twas leuk en we hebben gelachen, wat we meer zouden moeten doen, zeker hard lachen met BILL ZIJN REGELS (al goe dat geen vrouw is :p )

KloiJ

Legacy Member
gigabyte i-dna K8N51GMF (sound-lan-vga-raid-sata...)
amd 3000 + socket 939
200 gig sata maxtor 8 mb cache
ati raedon 700-128 ddr3
dvdrw plextor 16 x dual
pioneer 16x dvd

250 alvast

kivirno

Legacy Member
srr niks apart enkel in geheel anders zou et wel is illegaal kunnen zijnvoor sommige onder ons:woohoo:

Hungry®

Legacy Member
kivirno zei:
srr niks apart enkel in geheel anders zou et wel is illegaal kunnen zijnvoor sommige onder ons:woohoo:
k heb al een goeie deal met jou gemaakt maar daarvoor moet ge de mensen nu ook niet gaan uitdagen hé maat. Zo win je geen sympathie tenandere. Keep it cool aub. In het voordeel van jouw thread tenandere.

Art

Legacy Member
Kivirno als ge er mee gaat lachen , zalt direct over zijn.
Want met ons voeten moet je niet spelen, als ge gaat blijven lullen over da illegaal zijn.
Zorg jij er maar voor dat je die pc in zen geheel met diene office erbij kan verkopen.
En niet de thread zo maar aan maakt omdat ge de regels wilt omzeilen

kivirno

Legacy Member
jaja waar zijn die mensen met geld om software licenties te betalen

Wover

Legacy Member
kivirno zei:
srr niks apart enkel in geheel anders zou et wel is illegaal kunnen zijnvoor sommige onder ons:woohoo:

Als je foto's kan tonen van alles, dan ben ik begot zelfs geïnteresseerd in al de rest (case, modding dings,...)

en met foto's bedoel ik geen internetshopfoto's, maar verschillende foto's met desnoods dit forum op de achtergrond op.


edit: laat al maar, want dan raak je niet van de licenties af, en in de wireless nic en de voeding ben ik eigenlijk niet geïnteresseerd

kivirno

Legacy Member
in signature staat ook nog steeds mijn laptop te koop voor 1000 excl.

kivirno

Legacy Member
Geen Onderdelen Apart:angry:

meeneemprijs voor alles verhoogt naar 1100 wegens er nu 2 gig ram insteekt!!! 2*1024 mb!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan