Archief - Volledige Laptop-set HP Omnibook 6100

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Teknyske

Legacy Member
Configuratie:
CPU: P3-Mobile 1000 MHz (zeer stil, koelventilator slaat zelden aan)
RAM: 512 MB
HD: 40 GB, 100% foutenvrij
CD: combo-drive (CD+DVD-lezer / CD-schrijver)
VIDEO-kaart: ATI met 16 MB eigen VRAM (geen shared memory !)
TFT: 14", resolutie 1024*768
KEYBOARD: azerty
MOUSE: zowel touchpad als stickje
BATTERIJ: autonomie is nog zeker 2,5 u !
GEWICHT: 2.6 kg
AANSLUITINGEN: ethernet(netwerk) - Audio in/uit - PS2 - USB - VGA - SVIDEO-out - parallel - serial - modem - 2x PCMCIA slot(voor laptop-uitbreidingskaartjes) - docking station- enz..

Bijkomende accessoires:
- Floppy-drive (zowel intern (drivebay) als extern (met kabel) te gebruiken)
- Docking station
- Bijbehorende power supplies (2X)
- Software:
Deze laptop draait moeiteloos Windows XP en Office 2003.
License voor Windows XP Pro + Windows 2K Pro zit erbij.
Windows XP Pro SP2 is reeds geïnstalleerd en volledig up-to-date.

Reden van verkoop:
Heb nu laptop van het werk...

Meeneemprijs voor de gehele set is 285 euro.
Lager bieden mag ook, ik zie dan wel waar we geraken.

Dit is een zeer volledige en degelijke business-laptop met nagenoeg geen gebruikssporen !
De laptop is 100% in orde en gebruiksklaar !

Af te halen in Vilvoorde of eventueel Heverlee.
Verzending is ook mogelijk, op kosten van de koper.

Bieden maar !

Teknyske

Legacy Member
Heb ook wat fotokes online gezet:
FRONT
BACK
DOCKING

Zoals je kan zien een zeer volledige set !

Je kan er eventueel zelfs nog een tweede docking station bijkrijgen met power supply.
Dat kan altijd gemakkelijk zijn bijvoorbeeld als student, als je pendelt tussen 2 locaties.

Ik verlaag de meeneemprijs naar 270 eurokes voor het geheel !

Hup ! Bieden maar !

Teknyske

Legacy Member
Hup !

Er mag geboden worden zulle, ook onder de meeneemprijs ! ;)

piod

Legacy Member
bod van 100 euro

Om het op gang te trekken
Mooie laptop





(always onder voorbehoud)

Teknyske

Legacy Member
Upke !

Heb intussen bod van 205 euro gekregen buiten dit forum !

Ik verlaag de meeneemprijs naar 248 eurokes.

PS:
Als deze meeneemprijs geboden wordt, dan doe ik er zelfs nog het volgende bij:
- WLAN wireless accesspoint US Robotics
- WLAN kaartje/stickje voor de laptop
- een tweede docking station met bijbehorende power supply
(Dat kan altijd gemakkelijk zijn bijvoorbeeld als student, als je pendelt tussen 2 locaties...)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan