Archief - Volledige configuratie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Napotek

Legacy Member
ANTEC NSK 1300 Micro ATX Cube (garantie tot 17/01/2009)

ASUS P5KPL-VM (garantie tot 04/12/2009)

ASUS Nvidia Geforce 8500 GT (factuur jammer genoeg spoorloos)

Intel Core 2 Quad CPU Q6600 (overgekocht - geen factuur)

2 GB ram ddr 2 667 mhz (Premium) (garantie tot 20/03/2017)

Western digital HDWD 250 GB Sata II (aankoopdatum 01/03/2007)

SAMSUNG SHS182M zwart ATA 18 x DVD-RW (garantie tot 20/03/2009)

Standaard toetsenbord en muis Logitech

2.1 Creative Itrigue 3220

Samsung SyncMaster 930 BF(garantie - aankoopdatum 07/02/2006)

Windows Vista Home Premium Nl 32bit (OEM)

Alle onderdelen in perfecte staat.
Degelijk en stil systeem.
Systeem moet in zijn geheel weg.

Of te ruil met degelijk laptop met opleg van mijn kant.

Ik ben woonachtig in Rumst. (tussen Antwerpen en Mechelen)

Minimumprijs 625 euro.
Meeneemprijs 700 euro.

Staat ook op tones-forum.

Napotek

Legacy Member
In eerste instantie nog niet. Voorkeur om volledige configuratie.

Napotek

Legacy Member
In eerste instantie nog niet. Voorkeur om volledige configuratie.

Napotek

Legacy Member
PRIJSAANPASSING

Minimumprijs 600 euro.
Meeneemprijs 650 euro.

Napotek

Legacy Member
VOOR DE SNELLE BESLISSERS.
Gezien de blijkbaar weinige respons doe ik volgend superaanbod:
Scherm en randapparatuur zijn niet meer te koop.
De volledig werkende systeemkast inhoudende:
ANTEC NSK 1300 Micro ATX Cube (garantie tot 17/01/2009)

ASUS P5KPL-VM (garantie tot 04/12/2009)

ASUS Nvidia Geforce 8500 GT (factuur jammer genoeg spoorloos)

Intel Core 2 Quad CPU Q6600 (overgekocht - geen factuur)

2 GB ram ddr 2 667 mhz (Premium) (garantie tot 20/03/2017)

Western digital HDWD 250 GB Sata II (aankoopdatumLives 01/03/2007)

SAMSUNG SHS182M zwart ATA 18 x DVD-RW (garantie tot 20/03/2009)

Windows Vista Home Premium Nl 32bit (OEM)

Startprijs 400 euro.
Meeneemprijs 450 euro.
Systeem werkt perfect.

Staat ook op Tones-forum.

Cowke

Legacy Member
Zoals reeds gezegd indien apart let me know
grote intresse in de cpu + mobo eventueel
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan