Archief - Volledig systeem + TFT (+ tb en muis)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XYRIS

Legacy Member
Hallow,

Ik verkoop dit systeem. Het is in perfecte staat!

PC Pentium III

• Intel Pentium III 650Mhz
• Intel SE440BX-2 Moederbord
• Infineon 256mb sd-ram PC133 ( Mogelijkheid: + 128+128 niet inbegrepen)
• Western Digital Caviar (102AA) 10.2 GB
• Ati Rage 2c AGP
• Sony CD-rom 48x (CDU4811)
• Lan kaartje
• Floppy drive

=> Ps2 muis & Keyboard
=> 2x USB onboard
=> 1x LTP printerport
=> 2x Serial Ports

- Speciale aan de kast is dat ze breder is doordat je vanachter met een
paar vijzen te lossen gans het moederbord met pcisloten uittrekt.
(http://www.short-media.com/images/m...aspire_x_qpack/case/chassis_mobo_part_out.jpg) Zo een systeem dus,
uitschuiven en makkelijk monteren
- Staat XP momenteel op


15" Philips Brilliance 151AX

Type TFT: active matrix
Maximale resolutie 1024 x 768@75Hz
Inkijkhoek, Hor./Vert. (o): 150 / 110
Helderheid: 210 cd/ m2
Contrast: 250:1
Signaal ingang: DB15 (VGA)
Geintegreerde speakers
8,8 Kilogram

=> goede staat, 1 lui pixeltje

Target TRG-S 120WATT

- Boxen die veel geven (wie ze nog kent zal niet nee zeggen)
- kraakt beetje alsje aan volume draaid, ik weet niet hoe je dat ver helpt

Keybaord Dell wit) en Muisje (Microsoft) + Muismat

FOTO:

http://users.telenet.be/XYRIS/TFT Scherm.jpg
http://users.telenet.be/XYRIS/pc/IMG_3294 (Large).jpg
http://users.telenet.be/XYRIS/pc/IMG_3296 (Large).jpg


Opmerkingen:

* Beetje donker die laatste foto
* PC en TFT NIET VERGEELD.
* Boxen wel wat
* Keybaord en muis niet
* Op de eerste foto beetje links boven kan je de pixel zien

Voor de rest al de gewone
rules en requests. Stel ma vragen als der zijn.

VRAAGPRIJS GEHEEL 200€

Bieden maar of bied meeneem! ;)

krikke31

Legacy Member
Last van ghosting met da tftke tijdens het gamen, kweenie of je gamed? Hoeveel ms heeft da tftke!

XYRIS

Legacy Member
Zoek es op google als je het vind. Ik heb dit gevonden na lang zoeken.
Ik zal het nu direct op mijn game pc aansluiten.

krikke31

Legacy Member
kvind der ook ni direct iets van trug van die , da scherm vind ge genoeg alleen die ms gegevens staan er nooit bij , wa is de prijs voort tscherm alleen ?

krikke31

Legacy Member
Of zin in ne ruil, met ne 19" vision master pr0 452, flatron, ben je van halle bij zoersel of halle in vlaams-brabant of zoiets :)

XYRIS

Legacy Member
Hallo,

Ik heb net was CS:Source gespeeld en dat ging.
Ik denk wel dat er een beetje ghosting is. Ik wel
ook ni precies wa goesting is.

Prijs scherm alleen.. kweenie

XYRIS

Legacy Member
krikke31 zei:
Of zin in ne ruil, met ne 19" vision master pr0 452, flatron, ben je van halle bij zoersel of halle in vlaams-brabant of zoiets :)

Ruil niet echt , heb geld nodig voor mennen auto dak spaar.

Ben van Halle bij Brussel

XYRIS

Legacy Member
Staat ook @ Tones en LV

Bod @ Tones op scherm van 80€

XYRIS

Legacy Member
Hallo,

Ik heb al vermeld dat ik daar nog geen zicht op heb.
Maar ik kan dat zo wat inschatten als ik boden op pc krijg.
Die pc moet namelijk ook buiten.

XYRIS

Legacy Member
Momenteel:

80€ Scherm @ Telenet
135€ Geheel @ LV

180-200 Bespreekbaar voort geheel

XYRIS

Legacy Member
**upje**

Bij bod op GEHEEL 200€ krijg je dit derbij: Amd 200Mhz , 5gb , 64mb derbij... draaid nu 2000, office 2003....

jannick werckx

Legacy Member
Ik zoek nog een schijf van een gig of 10-20 ofzo , een niet te grote.
Hed ge er nog zo eentje liggen ?
En hedde toevallig nog 128 of 256mb SDR pc133 ?

Jannick

XYRIS

Legacy Member
Neen, enkel pc te koop en scherm.

dat optionele 128+128 is al weg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan