Archief - Volledig systeem te koop!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

peacefull

Legacy Member
.1 Inleiding

Ik verkoop mijn computer wegens het willen aankopen van een laptop.
Maar wil het geld dat ik krijg van mijn computer in de laptop steken.

.2 Objecten
  1. volledig systeem te koop!

    • Omschrijving:
      het is een plexiglazen case tw 95€
      5 ventilatorenm: 3 rode led fan + 2 blauwe uv-ccfl fan
      220 watt voeding met blauwe leds
      1 fluoricerende pata kabel
      1 lichtgevende kabel voor het diskette station
      5 lichtgevende led's tussen connectoren

      AMD Athlon™ 64 x2 Dual Core Processor 3800+
      1.00 GB ramgeheugen, op vraag kan het versterkt worden met 1 gig, meerprijs is voor de koper.
      NVIDIA nForce Networking
      ControllerAopen DVD-ROM
      DVDATI Radeon X1650 Series
      SecondarySeagate SATA-2 250 GB 7200 rpm16MB ( 3 maand oud in garantie)

      Scherm: Samsung 19” scherm 8ms (in garantie)

      Klavier+muis: een klavier en muis van microsoft, draadloos

      geluidsinstallatie: kan meegeleverd worden op aanvraag van de koper, nog niet in de prijs gerekent!

      de facturen die wij hebben zullen meegeleverd worden!

      foto's komen later op de pagina

      Hij staat ook op kapaza te kopen, indien een hoger bod daar zal ik het melden.

    • Minimumprijs: €550
    • Richtprijs: €750
    • Meeneemprijs: €700
.3 Verzending

Afhaling kan, andere manieren overeen te komen.
Afhalen zou in Dendermonde(Sint-Gillis zijn).

.4 Contactgegevens

[email protected]

.5 Slot

Bieden maar!
Geen nodeloze biedingen.

Deze code werd gegenereerd met de Buy & Sell Topicgenerator, met dank aan Woverke en MenloR

Trench

Legacy Member
beter je pc eens laten schatten.
Als ik een snelle schatting maak kom ik voor de pc uit op een 220-250euro
doe er nog je scherm bij voor 120euro ofzo en je komt aan een eerlijke prijs
van 340-370euro. Je gaat er van zijn leven geen 550euro uitkrijgen.
Stel zelf maar eens een nieuwe pc samen en je zal zien dat je al véél hebt voor 550euro

Btw, je hebt je moederbord er niet bijstaan voor zover ik zie. En ook je type van je scherm erbij zetten is ook een tip :) En eigenlijk je geheugen ook.. (je zou best bij elk onderdeel het correcte type zetten)

fromalk

Legacy Member
trench heeft gelijk, die prijzen kan je mss op 2dehands of kapaza halen maar zal hier helaas niet veel opleveren doorgaans

Trench

Legacy Member
ik heb eens snel berekend met jou onderdelen nieuw.
Dan kom ik aan 550 euro uit. Met ALLES nieuwprijzen.
Dusja, dan kan je meeneemprijs zetten op pakweg 450 en minimumprijs op 300imo en richtprijs op 350

peacefull

Legacy Member
je mag mij dan toch eens laten weten naar waar jij je prijzen gaat zoeken 8-)
want nieuwprijs is meer hor voor wat er inzit...
scherm €120? €210 bedoel je nieuwprijs en case zonders fans ook al een €90 euro... dus uw nieuwprijzen kloppen wel niet hoor

Trench

Legacy Member
ik schatte tweedehands 120 voor het scherm.
In mijn berekening voor 550 zit een samsung scherm van 200euro in (5ms tft samsung)
en case heb ik eentje van 60euro genomen (er stond geen type bij jou bij dus kon ik ook niet dat type opzoeken) en omdat ik geen 3800+ meer vond, heb ik zelf een 4200+ genomen ;)

EDIT: ik heb een correcte berekening gedaan nu (bij forcom)
en daar kom ik uit op 500€ met beter scherm (5ms) en beter processor (4000+)
maar wel zonder case, dus als dat ding nieuw 90€ kost, zit je op nieuwprijs van in totaal 590€
(met beter materiaal dan jij aanhaalt)

peacefull

Legacy Member
trech hoe kun je nu aan zo een lage prijzen komen? :s
vijf ventilators van 7 euro... 2 neon's 7 euro 1 blacklight zal ook zo iets zijn... je moet dat ook bij de kast rekenen en zit bij niet in de 90 euro.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan