Archief - Voedingen + socket A combo + ps2 + ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Morro

Legacy Member
Te koop:

1 Antec NeoPower 480W
Nieuwprijs: 115 euro
Vraagprijs: 105 euro (is NIEUW, zit nog altijd in doos)

2 Shuttle Silent-X PC40N250EV 250W
Nieuwprijs: 70 euro
Vraagprijs: 35 euro

3 PStwo inclusief GTA:SA
Nieuwprijs: 200 euro
vraagprijs: 150 euro (als nieuw, praktisch nooit op gespeeld)

4 Sapphire Radeon 9800 pro inclusief bijhorende VGA silencer van Artic
(als ik eens zoek ook de originele koeler + gewenste kabels)
Nieuwprijs: geen idee
Vraagprijs: 75 euro ?

5 ATI Radeon 8500 64mb
Nieuwprijs: nog minder idee
vraagprijs: 40 euro ?

6 Hercules Fortissimo II
Nieuwprijs: iets van 70 euro dacht ik
Vraagprijs: 20 euro ?

7 Vantec Nexus (NXP-201) Fan Controller Zwarte versie
Nieuwprijs: 20 euro
Vraagprijs: 10 euro ?

8 Intergraph 21" monitor 21sd107a,
Nieuwprijs: voor 250 afgekocht van RichBastard op vorige forum
Vraagprijs: 65 (minder gaat hij niét buiten, ook al staat hij in mijn weg)

9 2poorts sata kaartje van Tybotech (Silicon Image 3112)
Nieuwprijs: geen idee
Vraagprijs: 20 euro

10 Epox EP-8K3A met Athlon XP1700+ (afgekocht van Gamer, deed 2100mhz, bij mij altijd aan standaard speed gedraaid) + SLK900 met 8 of 9cm enermax + 256mb pc2100 ram
Vraagprijs: 100 ?

11 Luchtpomp van 'denaldi' (merk Bravo): nooit gebruikt wegens dubbelkoop
Nieuwprijs: 17 euro
Vraagprijs: 7.5 euro


Happy buying (hopelijk toch, need the money )
Bieden exclu verzending, ik behoud mij het recht, ... ge weetwel.

Staat ook op Arena51 en Tones
http://forum.arena51.be/showthread.php?p=318739#post318739
http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?p=403536#403536

n0sTRa

Legacy Member
bodje op 10 van 60euro, is al wat ouder hardware maar zou nog mooi dienst kunnen doen voor vriendin.

Morro

Legacy Member
Kortemark, W-Vl.


Radeon 9800 verkocht aan ecko. op Arena51

Morro

Legacy Member
Hmm, dacht dat ik daar al op geantwoord had hier ook.
Zoals op tones gezegd: 60 is niet genoeg.
Dat is nog méér dan genoeg als office pc.

(werk voor internet en dergelijke zelf op een VIA epia 1ghz)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan