Archief - Vga, Ram,Mobo, Cpu koeler, Psu

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

meeus

Legacy Member
Te koop wegens upgrade!

Vga: MSI 7900GTO 512 ddr3 - 100 €
Ram: 2x 1GB Transcent Value Ram 800 Mhz DDR2 (Met Factuur) - voor de beide 40 €
Mobo : MSI P6N SLi Platinum (Met Factuur) - 75 €
Cpu Koeling: Zalman 9500 Bleu Led 20 €
Psu: Xilence 450 watt NEW 30 €

liefst tesamen verkocht

In set is de meeneemprijs 265 €

mvg,


Meeus

meeus

Legacy Member
jep doos is er nog bij, factuur nietmeer, maar ze werkt aangezien ik hier nu zit te typen. niet ge'oc't geweest. perfecte staat.

meeus

Legacy Member
Update van het lot!

Mobo : MSI P6N SLi Platinum (Met Factuur) - 75 €
Cpu Koeling: Zalman 9500 Bleu Led 20 €
Psu: Xilence 450 watt NEW 30 €

liefst tesamen verkocht

In set is de meeneemprijs 110 €

mvg,


Meeus

meeus

Legacy Member
SOLD! zalman + psu: 50 incl. k hoop da de verzending kost nie te hoog is, zwaar psu.

XYRIS

Legacy Member
Hoeveel vraag je nog voor het geheugen? Je zit nog met 80€ te verdelen over die mobo en mem als je meneem - graka - zalman+cpu doet

meeus

Legacy Member
@ defected1981000: Als je 90 € bied voor de 2 krijg je er gratis een 40 Gb harde schijf bij.

meeus

Legacy Member
@ XYRIS momenteel gaat men voorkeur naar defected1981000 omdat hij die 2 tesamen koopt en dat is gemakkelijker voor mij natuurlijk ;)

defected1981000

Legacy Member
heeft dat moederbord 2 IDE connectoren? Heb nl ook zelf hier nog 4 IDE schijven liggen.

meeus

Legacy Member
moederbord heeft: 2 ide poorte dus 4 devices een een floppy drive poort

defected1981000

Legacy Member
bod van 90€ blijft geldig, incluis verzendkosten?

meeus

Legacy Member
mobo + ram 90€ sold 2 defected1981000 (wil je die 40 gb hdd erbij of liever niet?)

defected1981000

Legacy Member
die mag er gerust bij, kan ik wel gebruiken als reserve bootdisk ofzo... thx pm me for details

meeus

Legacy Member
Totaal lijst:

Vga: MSI 7900GTO 512 ddr3 - 100 €
Ram: 2x 1GB Transcent Value Ram 800 Mhz DDR2 (Met Factuur) - voor de beide 40 €
Mobo : MSI P6N SLi Platinum (Met Factuur) - 75 €
Cpu Koeling: Zalman 9500 Bleu Led 20 €
Psu: Xilence 450 watt NEW 30 €


verkocht aan:

defected1981000 : MSI P6N SLi Platinum + 2x 1GB Transcent Value Ram 800 Mhz DDR2
Darkrage: Zalman 9500 Bleu Led + Xilence 450 watt
Kristof: 7900GTO 512


Alles verkocht, dankuwel forumgangers.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan